mag ik me dan eindelijk hier melden vind het nog wel heel spannend omdat het nog zo pril is, maar wil er toch ook wel van genieten..we wachten immers al zo lang...
Oh wauw, gefeliciteerd zeg! Kruip maar voorzichtig op een wolkje en let op hoor, de komende 8 maanden vliegen voorbij. Groet van Kiki
Wat een prachtig plaatje, gefeliciteerd!! Dat is dan echt een goede vrijdag voor jullie, lang genoeg op gewacht hè
Hey Pekske, gefeliciteerd meid, ik gun het je enorm. Geniet ervan, zover als dat kan. Ik zal de weken proberen vooruit te blazen, want wachten is slopend. Liefs Hope
Wow!! Gefeliciteerd!! Hier ook een IVF mama! Gewoon gaan genieten hoor! Wij hebben er ook heel lang op moeten wachten en nog steeds vind ik het erg onwerkelijk.... Ik had in die 8jr nog nooit een positieve test gehad.
dank jullie wel allemaal.. ik vind hetgenieten wel moeilijk hoor.........mijn borsten gaan niet echt pijn doen en dat maakt me kei onzeker... ik had van de pregnyl altijd zere borsten dus dan zou je zegggen dat je ze nu ook zou hebben.. ben dus erg bang dat ik het weer af moet geven.... hopelijk word dat volgende week wat minder
WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!!!!! VAN HARTE!!!!! Neem het 1 dag tegelijk....heb vertrouwen! Het moet nu goed gaan!!!!
Pekske gefeliciteerd en hoop dat jullie wondertje een mooi warm plekje heeft waar het de komende 8 maanden groeien kan. Hoop dat na een goede echo de onzekerheid wat afneemt en je kan gaan genieten. Duim dat jullie wondertje blijft zitten.
Joehoeeee ook Pekske mag zich aansluiten in de Walvissenzee *PLONS* Van harte gefeliciteerd meid...tis jullie van harte gegund! Geniet ervan
van harte gefeliciteerd...dit wonder gaat jullie leven alleen maar mooier maken....probeer te genieten
Ook hier nog een keer Pekske; Hele, hele dikke proficiat meid! Helemaal geweldig..............hopelijk kun je met de dag steeds meer gaan genieten! liefs
Eindelijk pekske is jullie mooiste moment aangebroken , een klein wonder in je buik. Nu lekker genieten he