Gister voelde ik me misselijk, en erg moe.. aangezien ik nog nooit echt een stabiele cyclus heb gehad wist ik totaal niet wanneer mijn NOD zou zijn.. Dus vanmorgen een testje gedaan, ik dacht eerst dat het weer een teleurstelling zou worden.. maarrr er kwam een 2e streepje! heel licht, dat wel. maar streepje is streepje toch? Dinsdag doe ik nog een test voor de zekerheid, maar ik durf het voorzichtig al te zeggen: Ik ben zwanger!
Een streep is een streep meis hoe licht ook. Dus bij deze van harte gefeliciteerd en geniet van het zwanger zijn
Super! Alleen als het streepje heel licht is, zal het nog geen 5 weken zijn. Maar om en nabij de 4 weken. Maar toch... Hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je over 8 maanden een heerlijk wondertje in je armen!
Ik denk zelf ook dat het 4 weken is, maar mijn cyclus was erg lang, late eisprong.. en je moet de eerste dag van je laatste menstruatie invullen.. kom je op 5 weken.. maar ik verwacht zelf ook 4
Ik heb eigenlijk nog een (rare) vraag aan jullie.. morgenochtend ga ik nog een test doen (2 dagen later) en ik hoop dat het dan echt duidelijk is maarr.. wanneer moet ik nu eigenlijk waar naar toe? huisarts? Ik zat samen met mijn man al sinds november in de MMM dus het is voor mij logischer om naar de fertiliteit poli te gaan? k voel me echt dom dat ik hier nog nooit eerder over gedacht heb..
Gefeliciteerd Ik zou even de ferti afdeling bellen, die kunnen je dan evt inplannen voor een 1e echo. En als die goed is mag je dan evt naar de vk. Spannend meid.
ha ha ja vind ik ook, zit nu al in spanning voor morgenochtend.. ik ga maar slapen, ben toch moe genoeg ervoor..
View attachment 141986 lijkt me een positief.. dit is van vanmorgen, het streepje is nog steeds wel licht, maar het is aanwezig. De foto lijkt het streepje ook lichter te maken, in het echt is het iets duidelijker vind ik..
Gefeliciteerd Dit doet mensen zoals mij goed (ik ben 2 maanden eerder dan jou gestopt en was de hoop aan t opgeven op een spontane zwangerschap) Maar geniet er van meis het is verdient!!!
tjah ik ben er ook erg blij mee! het is allemaal nog wel erg spannend, of het wel goed komt enzo (mijn zus heeft half jaar geleden miskraam gehad en daar ben ik zo bang voor..) maar goed, veel kan je er ook niet aan doen! Nu genieten dus maar en rust nemen.. uurtje hond uitlaten put me al volledig uit
k zit er ondertussen over te denken om nog een test te kopen.. ben weer aan het twijfelen geslagen, k heb wel alle kwalen hoor, maar ha ha het is nog niet zo tastbaar allemaal
Ik vind het een erg duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd!!! (Ik zou die digitale kopen, dan zie je het echt staan, misschien maakt dat het wel iets echter.)
hoi ik heb je testje gezien en die van mijn is idd veel donkerder , maar ik denk dat het niet uitmaakt. ikzelf denk niet verder te zijn! misschien maakt mijn lichaam gewoon snel hormonen aan! ben daarom denk ik al zo snel misselijk met vlagen
mischien een digitale doen? ik heb hem net gedaan maar je moet er wel 2 weken bij tellen! staat er 1 tot 2 dan ben je 2 tot 4 weken zwanger en staat er 2 tot 3 dan is het 4 tot 5 weken!! ik heb hem net gedaan (ik had hem nog liggen) maar toch wil ik je feliciteren!!!!!!!!!!! het is duidelijk dat je zwanger bent!!!!!!!!!! succes de komende maanden! is dit je 1ste kindje?