Ik ben zwanger!! Ik heb me al "voorgesteld", maar wou het toch nog even hier neer zetten. Ik lees veel verschillende dingen en hoop voor iedereen op een wondertje. Zelf ben ik nierpatient, 8 jaar geleden getranspalnteerd na 5 gedialyseerd te hebben, en in 2005 Non-Hodgkin gekregen(lymfklierkanker) Dat alles te hebben overwonnen is dit voor mij echt een wondertje! Kan het haast niet geloven! Mijn vriend en ik hebben ook net een huisje gekocht en ik heb mijn SWP-4 diploma in 1 jaar afgemaakt, bij een verkorte opleiding. Nu ben ik bezig met een eigen bedrijfje op te zetten...Al met al gaat alles voor de wind en dat vind ik best eng! Aangezien ik niet anders gewend ben dan 12 jaar ziek zijn... Nu met goede medische begeleiding hoop ik dit pluisje gezond ter wereld te mogen zetten! Liefs Frou
Wat ongelooflijk bijzonder, het is je ongelooflijk gegunt Lange en zware weg heb je moeten afleggen zo te zien... nierpatiënt zijnde en alle zware transplantatie medicatie zijn niet bepaald goed voor de vruchtbaarheid, maar toch heeft dit kindje een weg naar je gevonden! Geniet er van
Wat super mooi dat dit jullie gegund is. Kan je niks wensen dan een hele mooie zwangerschap, waar je hopelijk veel van kunt gaan genieten.
Wat mooi gezegd: een weg naar mij gevonden( begin gelijk weer te janken, lekker die hormonen) Daarom is het inderdaad zo bijzonder! Ook na vele chemo's die ik heb gehad...Meestal word het dan wat moeilijker, maar ik had mijn spiraaltje laten verwijderen, en een week later was het raak! Heel onwerkelijk allemaal....Maar zeker een super-kadootje! Heel veel liefs van mij&"kruimeltje"
Jeetje, wat heb jij een hoop meegemaakt... Wat ontzettend fijn dat je succesvol getransplanteerd bent! Ik heb als maatschappelijk werker op nefrologie gewerkt en vind dit soort verhalen dus altijd ontzettend leuk om te horen Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!