Helaas...weer geen bevruchting... Heb lang niet meer zo hard gehuild....wat is dit oneerlijk zeg! Ik hou het kort...zie het ff niet meer. We gaan op de lijst voor standaard IVF/ICSI en het is aan ons of we laatste poging nog volmaken. Zij hebben daar geen "advies" voor. Het ligt helemaal aan hoe we ons voelen en of we het op kunnen brengen. Ik denk dat we hem wel doen...maar ik heb nog 2 weken om erover na te denken. Misschien blijf ik hier ff weg...ben bang dat ik dit niet veel langer trek.... Elmo
ach nee toch... Wat ontzettend...kl*te! Het is je zo gegund... Niet eerlijk! Er is eigenlijk niks wat we kunnen zeggen om je te troosten... Veel sterkte zeg! Maar nog veel meer succes voor de volgende behandelingen,wanneer die ook mogen zijn. Hoop dat jullie ook een keer geluk hebben! Liefs Pientje
wat verselijk elmo, ik hoop voor jullie dat de laatste keer wel lukt. meer weet ik niet zeggen succes! en probeer je verdriet te verwerken, achter die grote donkere wolk zal op een dag weer een zonnetje schijnen.
Dag ,lieve Elmo ik had je al een POBTJE gestuurd maar ik leef echt met je mee. Ik vind het zo oneerlijk. Mijn hart gaat uit naar jullie. Ikblijf je topics volgen, heel veel leifs en hugs, Als iemand het verdient om zwanger te raken ben jij het wel. Dag lieverd je mag me ook ene POBTJE sturen als je dat wilt. jennie72
Lieve Elmo, Wat een ontzettend ^@*#@*( nieuws. Ik leef ontzettend met je mee. Neem rust en probeer het even allemaal op een rijtje te zetten. We begrijpen het best als je even afstand neemt! Ik hoop je snel te spreken op MSN. SUcces voor hubbie en jou? Veel liefs, Elvira
Hallo Elmo, Ik had je al wat zonnestraaltjes gestuurd in een pb-tje. Maar er komen nu nog een heleboel meer jou kant op.
Lieve Elmo, Ik weet niet wat te zeggen. Ik had het zo voor jullie gehoopt, dat 5x scheepsrecht zou zijn. Wat een ontzettende tegenvaller. Ik wil jullie saampjes heel veel sterkte toewensen met het verwerken van weer een domper, en met het nemen van een voor jullie goede beslissing. Ik hoop nog van je te horen. Heel veel liefs en knuffels van Jaycey
Lieve Elmo, Weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Wat is dit oneerlijk zeg! Ik denk aan je... Dikke knuffel, Mijnimeel
Lieve Elmo, Had zo gehoopt op goed nieuws voor je....Wat oneerlijk allemaal! Meid, we begrijpen allemaal heel goed als je ff niet meer komt, denk nu even alleen aan jezelf en probeer samen met je hubbie door deze tegenslag weer heen te komen hoor...Denk dat jullie elkaar nu het hardste nodig hebben! Doe rustig aan hoor ennuh ik denk aan je! Liefs, Nollie