=D> Gefeliciteerd! Femke, wat fijn voor je! Je hebt het echt verdient. Ik wacht vol spanning op de andere meiden....
Hoi Hoi, Nou sinds gisterenavond laat heb ik weer pijn in stuitje en kreeg ik onwijze krampen die na een kwartier weer verdwenen. Alleen de druk op mijn stuitje blijft. Ik hoop maar dat dit er bij hoort en morgenochten doe ik weer een testje. Begin nou weer super nerveus te worden. Femke heel erg gefeliciteerd en het is je zo gegund. Nou hopen dat Gigi haar streepje ook nog donkerder wordt en de mijne natuurlijk ook. Fijne dag allemaal, Liefs, Elvira
Ha Femke, Gefeliciteerd meid! Superrr! En heb je de verloskundige al gesproken? Spannend hoor! Groetjes, Nollie
Hoi Nollie. Ik zit voorlopig nog bij de gyn. Heb net het ziekenhuis aan de lijn gehad en de afspraak gemaakt voor een echo op 5 december. Duurt nog 4 weken, maar ben zolangzamerhand een expert in wachten. Misschien dat ik na die 8 weken teruggestuurd word naar de verloskundige, dat weet ik verder niet.
Oh ja tuurlijk! Stom van me...Als je eerst bij de gyn liep, dan word je doorgestuurd naar de verloskundige...als er geen verdere indicatie meer nodig is om onder behandeling te blijven bij de gyn. Nou, iig nog ff wachten die 4 weken, maar dan heb je alvast een mooi sinterklaas cadeautje! Groetjes, Nollie
jeetje zeg wat fijn voor jullie. wat een positieve berichten opeens. echt heel erg leuk. ook van mij positieve felicitaties. dan hebben jullie niet voor niks zo veel geduld gehad.
Demi schreef: Femke gefeliciteerd meid, nu nog een mooie banner maken! Zo goed? groetjes Femke Geweldig meid, geniet er maar lekker van!