durf hier nu pas te zeggen "wij zijn ook zwanger"

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door helia, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Helia, wat ontzettend goed nieuws dat de tweede echo ook weer goed is. Gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs,
    IS

2. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft de beeb lekker zitten, het ziet er goed uit in elk geval!

3. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

4. Trees

Trees Niet meer actief

Helia hoe gaat het met je? Je bent inmiddels al de 11 weken gepasseerd :D!! Wat ene lekker gevoel moet dat geven.

Krijg je nog een extra echo? Durf je er al op te vertrouwen en stiekem te genieten? Heb je het al mensen verteld? Heb je al wat gekocht?

*ik ben duidelijk erg nieuwsgierig ;)*

Liefs

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Oh wat heerlijk voor jullie, gefeliciteerd!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

8. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Van harte gefeliciteerd!
    Geniet er van....

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Van harte gefeliciteerd! Op naar meer mooie echos en straks een heerlijk kindje in je armen. :)

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

:)gefeliciteerd!!!:)

11. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hallo iedereen dank jullie nogmaals voor jullie lieve reacties, fijn om zoveel liefde en warmte te ontvangen.

En om even te antwoorden op Trees en I S jullie mogen nieuwsgierig zijn hoor we maken dit tenslotte toch samen mee:).
    Ik heb zelf nog geen dingen gekocht....heb het wel al aan een aantal mensen verteld maar die zijn bang om me te feliciteren merk ik:p.
    En ik heb van een vriendin wel een klein kado-tje gekregen "gewoon om deze nieuwe baby te vieren" en dat heb ik onder de kerstboom gelegt.
    Die 11 weken, jah die vliegen op deze manier natuurlijk om haha gaat heerlijk zo en ik krijg aanstaande woensdagavond nog een echo om het kleintje op te meten want dat lukte bij de laatste echo niet.
    Maandag bloed laten prikken en volgende week maandag de 28dec een echo voor de nekplooi meting.
    Nou lieverds ik ga eens wat doen lol, aankleden bijvoorbeeld , zit nog in mijn pyama .
    Knuff
    Helia

12. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wel fijn dat je kleintje zo druk was dat ze niet konden meten, dan heb je nu lekker weer een echo. Ben benieuwd hoe groot de kleine is. ;)

Jouw genieten straalt van je berichtje af!

13. Trees

Trees Niet meer actief

14. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Hallo iedereen ,
    heb vandaag mijn 3de echo gehad en alles was goed het kleintje sparteld lekker wild in het rond.
    Ik vind het een wonder:p dat het deze keer zo goed gaat.
    Morgen ben ik 12 weken zwanger en de verloskundige die mij de vorige keren zo een verdrietig nieuws moest brengen kon mij nu voor het eerst echt feliciteren.
    Ik begin eindelijk te geloven dat het deze keer misschien wel eens goed zou kunnen gaan.
    Ik heb een grijns op mijn gezicht die er voorlopig niet vanaf gaat ------->:Dzoiets haha.
    Nou dat wilde ik even kwijt'
    Knuffels en fijne kerstdagen
    Liefs Helia

15. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartelijk gefeliciteerd en laat het net zon plakbeebs zijn als die van Trees:p geniet ervan:)

16. meis24

meis24 Lid

4 okt 2009
    34
    0
    0
    Gefeliciteerd meid!
    Ik ben er sinds gister ook achter dat ik zwanger ben van de eerste! Zo spannend allemaal en zeker al omdat het al na de 3e ronde is! Echt totaal niet verwacht met die cyclus van mij. Maar zo zie je maar dat het met een onregelmatige cyclus ook kan!
    Bij mij is het helemaal nog pril hoor. Ik zit namelijk nog 3 dagen voor NOD. Dus vandaar dat ik beetje voorzichtig ben met vertellen......daar wil ik het liefst nog een aantal weken mee wachten.
    Liefs!

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik wens je een hele gelukkige kerst en nieuwjaar. Ik hoop dat het komende jaar nog 28 weken spartelplezier mag brengen in je buik en daarna op het 'droge'. :D

18. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Kan me voorstellen dat je die grijns niet van je gezicht af krijgt Helia. Geniet er maar lekker van.

Jullie Kerst kan niet meer stuk.
    Fijne dagen en een super mooi 2010 gewenst.

Dikke kus,
    I S

---------------------------
    @ Meis24
    Voorzichtig gefeliciteerd :)

19. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser