Afgelopen donderdag heb ik een curettage gehad, een zuigcurettage. Volgens de papieren goed verlopen en ze hebben nog echo gemaakt toen ik nog op de o.k. was dat alles er schoon uitzag. Wel nu....vanavond kreeg ik koorts ...toch maar spoedpoli gebeld en moest toch maar even komen. Bloed geprikt en binnenste buiten gekeerd. Waren geen hoge ontstekingwaarde te zien voor nu enige wat zij a-typisch beeld vond was het nog hele dikke baarmoederslijmvlies in mijn baarmoeder. Ze kon niet duidelijk zien dat er nog restweefsel zat want dat zag er dan wel anders uit zei ze, maar zou toch mogelijk kunnen dat er nog rest zit. Of ik bekend was met vleesbomen, nee ben ik niet. Zoveel echo's gehad afgelopen jaar omdat we zwanger waren na icsi. Morgen moet ik weer terug om mijn bloed nogmaals te controleren op ontstekingwaarde. Maar wat ik me afvroeg ik heb een tp in kunstmatige cyclus gehad van 2 embryo's. Waarvan er dus 1 is blijven zitten tot 9+4. Hiervoor slik ik vanaf 7-10 al prognova om mijn slijmvlies op te bouwen en dat heb ik nog geslikt tot afgelopen woensdag dag voor de curettage. Kan het niet zo zijn dat mijn slijmvlies nog zo dik is Door het prognova gebruik wat ik gehad heb zolang? En dat ik nu "gewoon" ongesteld moet worden dat het daarom dus nu nog te dik is na de curettage van donderdag. Weet iemand of dit verhaal van mij kan kloppen? Dus dat door het progynova gebruik het nu nog zo dik is en dat ik nu eerst een keer ongesteld moet worden. Wij liepen in Dusseldorf nu dus in het ziekenhuis in de regio en die hebben weinig kaas gegeten van icsi-tp-kunstmatige cyclus. Hopelijk kan hier iemand me helpen. Bedankt alvast