Durf jij er alleen op uit te trekken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Durf jij er alleen op uit te trekken? ( auto, trein, bus )

1. Ja

2. Nee

3. Ligt eraan...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vervelend, ik durfde dat vroeger ook niet, toen ik een jaar of 16 was. Ik was altijd bang dat ik er bij de verkeerde halte uit zou stappen:)
    Maar ik ging wel altijd, eigenlijk...Gewoon doen is mijn motto!
    Dat is voor mij de enige manier om van mij angst af te komen.
    Ik ben ook veeeel zelfstandiger en onafhankelijker als toen.
    Doe graag dingen zelf en ik haat het om anderen te vragen om voor me te rijden/me op te halen of weg te brengen...
    Dus ja ik ga tegenwoordig graag alleen op pad! :)

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.821
    4.197
    113
    Ik durf alles alleen behalve 's nachts over straat.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.290
    16.694
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben daar erg makkelijk in.Zeker met navigatie geen enkel probleem.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb geen rijbewijs, maar ik durf zeker wel ergens alleen naartoe te gaan.

Zoals nu ook.. Heb zin om binnekort weer een x te gaan stappen, als dan niemand mee wilt ga ik gerust alleen.

5. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ja hoor ik ben de hele wereld in mijn eentje rondgereisd, en destijds ook met een baby van 10 maanden alleen op vakantie in het buitenland geweest omdat manlief voor maanden uitgezonden zat en niet mee kon. Enneh ik zou het zo weer doen.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja hoor, ik ga overal alleen (of met de kindjes) naar toe.. Lijkt me enorm lastig om dat niet te kunnen..

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ligt eraan.. ik moet wel echt een doel hebben om ergens heen te gaan. Ik zal niet zomaar een middagje shoppen, maar als ik iets nodig heb waarvoor ik naar een andere stad moet, doe ik dat wel.

Of ik het graag doe? Nee..

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Wel een apart tiepje hoor, die collega van jou.

9. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    De eerste keer dat ik naar Amsterdam ging met de trein (vanuit groningen) vond ik het doodeng, nu ben ik het gewend en reis regelmatig heen en weer. Als er bijv. iets is waardoor er een omleiding is ofzo stress ik hem wel even maar het is niet zo dat ik me eraan onttrek ofzo..

10. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja tuurlijk alleen samen met een vriendin en of mijn man is het veel leuker!

11. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Geen problemen mee..

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ligt eraan..ik ben wat dat betreft geen held. Als ik weet dat het rustig is op de weg dan doe ik het wel. En zo alleen naar de stad zou ik ook niet zo snel doen. Ook omdat het niet gezellig is maar ook omdat ik het gewoon niet zo goed durf. Bang om de weg kwijt te raken, drukte of dat ik ineens niet goed wordt. Ik ben hiervoor al in gesprek geweest met een psycholoog en slik hier ook medicatie voor. Want het is pure angst wat mij tegenhoudt.

13. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ligt eraan ingevuld want ik durf rustig met de trein en bus overal heen te gaan, maar niet met de auto, met de trein en bus dua wel maar met de auto dus niet, wel woon werk boodschappen en ritjes die iets verder zijn maar me wel bekend zijn

Maar verder liever niet maar dat komt meer omdat ik het eng vind om op de snelweg te rijden ergens heen wat ik niet ken en onverwachte situaties kan hebben

Ik denk dat het bij mij komt omdat ik vroeger toen ik klein was vaker een ongeluk met de auto heb gehad en 1X best heftig. En we ook Altijd auto pech hadden dua vandaar

14. Locusta

Locusta Niet meer actief

Jazeker! Ik zou zelfs wel alleen op vakantie gaan als er niemand met mij mee zou willen :) Ben ook regelmatig alleen op pad geweest, bijvoorbeeld naar een congres aan de andere kant van het land o.i.d. Geen probleem hoor!

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja hoor. Ik ga graag ergens alleen heen met de auto.
    Van het weekend gaat mijn autootje weer kilometers draaien want manlief zit in België bij een computercongres!

Ik vind de bus en trein iets enger maar dat komt omdat ik bang ben voor mensen. Dus als ik met de bus of trein moet, zorg ik dat ik niet in het spitsuur terecht kom.

16. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

waar ik "problemen" mee heb is om ergens heen te gaan waar ik nog nooit ben geweest (als ik alleen ben)

sowieso rij ik geen snelweg als ik alleen ben, als er iemand naast me zit rij ik gewoon zo van Rotterdam naar Amsterdam.

weet ook niet waarom :)

17. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Geen enkel probleem..ben de afgelopen jaren veel in t buitenland geweest voor het mijn werk en ben in amerika in mijn up met bus en metro naar washington gegaan zo dichtbij het witte huis en niet gaan kijken vind ik zo zonde

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Nee, helemaal geen moeite mee. Al zou ik een vakantie zonder mijn gezin wel afslaan. Maar zo een dagje in mijn uppie er op uit naar weetikveelwaarheen? ja hoor geen probleem

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik durf overal naartoe, alleen, in Nederland rij ik geen auto, tenminste niet met de kinderen erbij.

Maar verder, alleen overal heen, ter land ter zee en in de lucht!

20. Onje

Onje Niet meer actief

Alleen?? Wat is dat? Ik heb altijd een halve entourage achter mij aan.

Ooooh alleen wat lijkt mij dat heeeeerlijk !

Deel Deze Pagina