Durf jij er alleen op uit te trekken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Durf jij er alleen op uit te trekken? ( auto, trein, bus )

1. Ja

2. Nee

3. Ligt eraan...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ga regelmatig alleen op pad. Heb ook vriendinnen aan de andere kant van het land. Soms neem ik (een van) de kinderen mee, soms ga ik alleen.

2. Dnice1985

Dnice1985 Lid

31 jan 2013
    54
    0
    0
    Ik werk in de zorg :)
    Lelystad
    Zet me maar in mijn auto en ik cross overal naar toe, maakt niet uit!!
    XD Ga ook alleen vliegen dus :p

3. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ga ook eigenlijk overal wel heen als het moet.

Vliegen is nog nooit voorgekomen alleen, en dat zal ook niet zo snel gebeuren denk :p

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heerlijk om alleen ergens te zijn. Veel alleen gereisd en vind het dan super om de bus (welke dan ook) te nemen en te zien waar ik uit kom. Tot nu toe ben ik altijd weer bij mijn hotel gekomen ... Kan me niet voorstellen dat ik altijd met iemand samen iets zou moeten doen!

5. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Oh had al te snel nee gestemd denk ik
    Ik ga wel alleen met de auto naar een stad hier in de buurt, maar verder dan dat ga ik niet alleen.. en al helemaal niet met het openbaar vervoer. Ben liever met zn 2tjes of meer!

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ja. Ik ben een einzelgänger van de bovenste plank. Echter ga ik tegenwoordig sinds ik moeder ben niet vaak meer alleen op pad, maar ik heb er nu ook niet veel behoefte meer aan (zal ook met mijn leeftijd en leefstijl te maken hebben denk ik). Tegenwoordig ben ik het gelukkigst als mijn vriend en mijn zoontje in de buurt zijn... :)

7. adi

adi Niet meer actief

Het lijkt me vreselijk om zo onzeker of bang te zijn dat je dat niet eens durft....

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Het heeft ook een naam als je niet alleen over straat durft :)

Lijkt me verschrikkelijk overigens.
    Ik ga graag alleen of met mijn favoriete kleuter op stap.
    (En gezien dat toch ook geen volwassene is tel ik dat laatste ook maar mee)

Het is gezelliger als er iemand bij is om mee te kletsen.. Maar wel/niet durven is geen probleem.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Sterker nog vind het heerlijk even op stap ook alleen.
    Ik haat het om alleen thuis te zijn snachts maar dit vind ik niet eng hoor ;)

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ligt eraan.
    Boodschappen doen vind ik ook wel eens fijn om alleen te doen.
    Maar shoppen nee dank je.
    Hou zowiezo niet van winkelen

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Geen problemen mee. Ben alleen naar Egypte gevolgen en heb er een tijdje gewoond. Ik had wel mijn vriend daar natuurlijk maar die werkte overdag dus moest ik zelf maar wat doen overdag. Naar het strand ofzo met griezels die hun handen niet thuishouden ;) Niet allemaal trouwens hoor!

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Geen problemen mee, lijkt me echt vreselijk als je daar last van hebt, je mist enorm veel vrijheid

13. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Tuurlijk, vind het juist heerlijk soms alleen op stap te gaan.
    Toen ik 18 was ging ik mee naar een land in Groot Brittannie, dit zou voor 3 dagen zijn. Helaas ging deze trip nog wat langer duren en dat zag ik niet zitten. Heb dus mijn terugreis geregeld en ben in mijn eentje terug naar Nederland gegaan.

Ik vind dus overal mijn weg, en vind het juist heerlijk te doen!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja hoor, kan ik juist enorm van genieten!

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb gestemd ligt eraan.

Ik heb in mijn jeugd paniek/ angstaanvallen gehad. Ook bekend met depressie.
    Na de bevalling heb ik een hele moeilijke tijd gehad, ik durfde dus echt niet.
    Nu ga ik wel met mn kleine op stap, maar ik moet een hele hoge drempel over. En het ligt wel aan de situatie, overdag gaat beter dan savonds, dichtbij beter dan verweg.
    Het is heel jammer dat ik dit heb, toen ik eenmaal was behandeld reisde ik het hele land door. Helaas is dat nu nog een stap te ver.
    Het is idd vreselijk om zo beperkt te zijn, daarom doe ik mijn best om hier aan te werken.

16. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Vind het heerlijk om zelf lekker even de hort op te gaan.

Kom uit een dorp en de meesten daar durven niet buiten het dorp auto te rijden, dus als we naar jumping amsterdam of iets dergelijks gingen reed ik altijd

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Tuurlijk! Vind het heerlijk. Op mijn 15 wilde ik bij m'n tante gaan logeren die 160 km verderop woont. Mijn ouders vonden het prima, maar ik moest wel zelf met de trein. Dat was de eerste keer dat ik alleen reisde. Ik werd hier op het station afgezet door m'n moeder en op de afgesproken tijd door mijn tante opgehaald. Daarna nog vele reisjes gemaakt en uitstapjes.

18. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Ja hoor, geen punt! Vele kilometers in mn eentje in mn eigen auto door nieuw zeeland heen gecrost :) Heerlijk die vrijheid!!

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Jahoor en het liefst als het donker is ook nog. Ik heb het alleen nietzo op het openbaar vervoer dus of ik ga lopen of met de auto. :)

20. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    In m'n eentje gereisd, alleen op pad, ik rijd (nog) geen auto, ben naar t buitenland vertrokken, met kind alleen vertrokken weer.geen probleem allemaal!ik zou rustig met rugzak de wereld door reizen!

Deel Deze Pagina