Ik zou het wel durven, maar niet doen hahah. Ik woon op 15 min rijden van mijn moeder en 10 min rijden van mijn zus. Verder dan dat ga ik echt niet bij ze uit de buurt . Ben nu ook van een stad naar een dorp verhuisd maar de stad waar ik vandaan kom, is zo'n 5 min van het dorp waar we nu wonen dus niet echt noemenswaardig .
Ik zou het ook wel durven, maar nooit doen. Ik woon al mijn hele leven in Zaandam en wil hier gewoon niet weg. Zelfs niet naar een dorpje hier in de buurt. Ik woon hier goed!
Ja hoor. Ik ben al verschillende keren naar onbekend terrein verhuisd. Morgen verhuis ik samen met mijn man naar een onbekend dorp. Het leek ons mooi en we hebben er ons droomhuisje gevonden. In het verleden verhuisden we al tussen verschillende deelgemeenten in verschillende grootsteden. Het is wel leuk om telkens iets nieuw te leren kennen. Avontuur!
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd van een klein dorpje in Limburg naar een grote stad in Brabant. Om samen te gaan wonen met mijn vriend. En het was best moeilijk....Ik ben in dat dorpje geboren, kende daar alles en iedereen en dan kom je in een onbekende grote stad waar je helemaal niemand kent. Ik miste mijn familie en vrienden en had het gevoel om er niet meer 'bij te horen'. Ik heb me vaak eenzaam gevoeld en jankend op het punt gestaan om terug te gaan. Nu ben ik bijna 3 jaar verder en kan ik wel zeggen dat ik gewend ben. Ik heb nieuwe mensen leren kennen (wat niet meevalt op deze leeftijd) en ik heb mijn plekje wel gevonden. Mijn familie en vrienden hebben inmiddels in de gaten dat Brabant niet het einde van de wereld is en komen regelmatig naar mij toe. En ik ga 1x in de maand naar Limburg om bij te kletsen. Wel kan ik niet wennen aan wonen in een grote stad, ik vind het vreselijk, dus we zijn nu aan het kijken om in een dorp dichtbij de grote stad te gaan wonen.
durven of willen durven jawel ik ben al vaker verhuist maar willen nee, ik zou het erg vinden als mijn kids geen goede band kunnen opbouwen met hun opa en oma doordat wij mijlenver weg wonen, dan voel ik alsof ik ze dat ontneem ofzo, zo een tussenweg werkt dan wel prima maar echt heel ver weg verhuizen zou ik dus om deze reden niet snel doen... of het moet echt een geweldige kans ofzo zijn....
Durven zeer zeker. Ik zou eigenlijk vorig jaar richting het buitenland vertrekken maar gezien de crisis gaat dat even niet door. Geen moeite mee. Willen ook heel graag. Ik ben helemaal niet echt gebonden aan een plek. Enige is wel dat ik nu een huisje probeer te krijgen in de stad waar mijn moeder woont. Gewoon om dichter bij haar te zijn.
Wij zijn afgelopen dec verhuisd vanuit de grote stad naar een totaal onbekend dorp. Zwaar gelovig ook en dat zijn wij totaal niet. Tot nu toe bevalt het prima. Scheet 7 kleuren en heb erg vaak gedacht doe ik hier wel goed aan. Was ook erg bang hoe de omgeving zou reageren op "buitenstaanders". Tot nu toe zijn de mensen erg vriendelijk en tot nu toe nog geen spijt. Fijn wonen in ons droomhuis
Had het nooit gedacht, maar ik ben twee keer naar het buitenland verhuisd. Sindsdien heb ik geen moeite meer met verhuizen....het is ook wel spannend om ergens iets nieuws op te bouwen.
Onbekend dorp? Hier echt niet! Ik wilde misschien ooit bij mijn vriend gaan wonen in een grote stad maar dat was te ver weg van mijn ouders en vrienden. Nu komt hij bij mij wonen en ik ben er heel blij mee. Ik heb ook best veel paniekaanvallen dus wil liever in mijn eigen vertrouwde omgeving blijven wonen. Ik heb trouwens wel ooit een maand in het buitenland gewoond bij mijn ex (Eypte) maar dat nooit meer! Hij werkte overdag,ik moest mezelf zien te redden. Voor mijn huidige vriend zou ik het trouwens zo weer doen maar toch liever niet.
Ik heb het gedaan! Ik ben van de grote stad in Nederland naar een klein durrep in het buitenland verhuisd! De overburen is de koeienstal van de buurman, en de kerk staat ook tegenover ons huis
ja geen probleem van van brabant naar hengelo ov verhuisd zonder dat ik ook maar iemand kende hier , enige die ik kende was mijn toenmalig vriendje ... maar dat was na drie maanden ook over en zat ik in mn uppie in overijsel te koekeloeren... nu 7 jaar later woon ik er nog steeds en het bevalt me uitstekend beste wat ik ooit heb kunnen doen
Wij zijn net voor de tweede keer in 6 jaar naar een onbekend dorp verhuisd. Deze keer waarschijnlijk blijvend. Ik heb er geen moeite mee. Ik vind het leuk om de omgeving weer te verkennen. Ik was vandaag weer eens in het dorp waar ik meer dan 30 jaar heb gewoond , maar zou echt niet meer terug willen naar dat decadente dorp. Bovendien hebben we nu een heerlijk knus huisje in een wat landelijkere omgeving.
Ik ben een echt stadsmeisje maar ben op mijn 20e naar Limburg verhuisd. Zonder moeite. Ik zou er nu nog wonen, maar vanwege omstandigheden kon dat niet meer. Ik zou heel graag naar Drenthe willen verhuizen. Ruil ik zo de stad voor om haha!
Wij zijn ook verhuisd naar een onbekende stad. We woonden eerst in Eindhoven, maar mijn vriend kreeg een baan in Bergen op zoom. We zijn gaan kijken naar alle dorpen en steden tussen ehv en boz en daar kwam breda uit als gzelligste en mooiste stad. Niet te ver van ouders, niet te ver van werk. Ik kende ook niemand hier. Nu5 jaar later zou ik niet meer weg willen. Heb het super naar mijn zin, mooie stad, fijne stad, niet te groot en niet te kleein. Helemaal prima