Ik heb me wel eens ziek gemeld op het werk, terwijl dat niet zo was Vond zelf dat ik wel een vrije dag verdiende
Waarom is dat eigenlijk? mijn ex schoonzus deed dat ook en ik vond dat toch zo vreemd Over mijn ICSI heb ik alleen in het begin gelogen, nee wacht verzwegen, mensen wisten niet eens dat ik ooit kinderen wilde Daarna heel open geweest en met mijn zwangerschap daarna ook, was blij dat ik na al die jaren ook eens van de daken mocht schreeuwen dat ik zwanger was, vandaar dat ik het me afvraag geen aanval hoor maar ik ben gewoon benieuwd naar de beweegredenen daarnaar
Ohja dan ben ik ook betrapt op een veelvoudige leugen... ik zeg altijd tegen mijn beste vriend dat ik echt echt echt nooit poeppies laat omdat ik een vrouw ben, niet dat ie dat gelooft hoor... maar ik blijf het stug volhouden en dan gaat ie douchen en dan ben ik blij dat ik even mijn gas kan laten ontsnappen zeg whoei hele opluchting
Nee niet vaak, wel vaker als hij me wat vraagt mee te nemen van de winkel ben ik juist hetgene vergeten wat hij vroeg, als hij het dan vraagt zeg ik standaard; oh ja die waren uitverkocht haha
Tuurlijk zeg ik weleens een leugentje of verdraai ik iets net een tikkie. Niet omdat ik iets niet wil of durf te zeggen,maar omdat het soms gewoon net even makkelijker is. Gaat dan meer om kleine dingen hoor, grote geheimen heb ik nooit!
O trouwens en nu net nog ik ben afgelopen maandag geopereerd en ik mag niks doen maar ik heb net toch een was aangezet. Man is weg met klanten en vroeg net via de tel je hebt niks gedaan hè??? Ook geen wasje aangezet of zo. Ik neeeee hoor...
Ach so. Hihi, misschien vindt mijn man het ook wel onzin, maar liegt hij daarover En ik ken dat onderzoek idd, daarom zei ik 'ik zou het niet weten'. Ik geloof meteen dat het waar is, maar ik weet het serieus niet
Nee hoor,vind het niet erg dat je dat vraagt! Maar ik ben heel erg bang dat er nog iets fout kan zitten dus vandaar dat we wachten tot de 20 weken echo. Maar misschien dat we het ook na de nekplooi zouden zeggen hoor. Eerst maar eens zien of het zover komt..
Jawel... Over heel veel dingen. Vaak om mensen niet te kwetsen et cetera... Ja echt een hele mooie baby...of nee hoor helemaal niet erg ( vul maar in waarbij...als iemand te laat is of iets is vergeten)
Ja. Als iemand een nieuw kapsel heeft of nieuwe kleding en aan mij vraagt wat ik ervan vind dan zeg ik altijd wow super! Ook als ik het helemaal niet mooi vind Ik vind het rot om iemands goede zin dan te verpesten. En wat doet het er ook toe wat ik ervan vind, als diegene het zelf maar mooi vindt toch. Of als we bij iemand blijven eten, die speciaal voor ons gekookt heeft. Dan zeg ik al na de eerste hap ooh wat lekker zeg, ook als ik er helemaal niets aan vind. Ik vind het zo lief als iemand speciaal voor ons kookt, dat me het helemaal niet interesseert hoe het smaakt Mijn vriendin zei laatst eens dat ze een van haar eigen kindjes lelijk vindt.Toen zei ik nee man, ik vind juist dat hij een heel leuk snoetje heeft. Terwijl hij inderdaad niet zo knap is. Maar dat vond ik echt zielig voor het kereltje. etc. etc. Dus ja ik lieg regelmatig. Meestal om een ander een goed gevoel te geven. Tegen mijn man ben ik wel heel eerlijk.
Dit had ik geschreven kunnen hebben! Ook als ik cadeaus krijg die ik niet mooi vind zou ik het NOOIT zeggen dat ik het lelijk vind of er niks mee kan. Ik ben al blij dat iemand een cadeau voor me heeft gekocht. Ook zeg ik idd vaak dat het goed gaat terwijl het net wat minder gaat.... Maar ik verdraai soms ook wat dingetjes om iemand niet te kwetsen maar om het mezelf makkelijker te maken. Zoals zeggen dat ik een afspraak heb die dag dat mensen willen afspreken zodat ik een andere dag kan voorstellen dat mij beter uitkomt. Ach ja...
Nooit. Ik ben altijd goudeerlijk en hoor dat ook weleens van anderen. Ik zou niet eens kunnen liegen denk ik.
Ja hoor. Ik maak de boel ook wel is wat mooier dan dat het is. Omdat mijn dochter doorslaapt s'nachts en het goed doet mag ik niks te klagen hebben en dat beaam ik ook altijd naar andere terwijl het soms best zwaar is en niet altijd even leuk om hele dagen alleen maar een gesprek met je baby van nog geen 4 maanden te hebben. Maar dat zeg ik tegen niemand want ja daar kies ik zelf voor en ik heb niks te klagen want ik heb zon lief en makkelijk meisje. Ook ben ik niet altijd eerlijk als mensen mijn mening vragen. Ik geef bij sommige een sociaal wenselijk antwoord omdat ik weet dat ik ze kwets als ik eerlijk zeg wat ik ervan vind.