Durf niet meer te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik had normaal altijd een cyclus van 28 dagen, beneen keer na 3 weken pas ongi geworden en heb nu twee keer een cyclus van 31 dagen gehad.
    Dus hou ik nu maar 31 dagen aan, zit momenteel op dag 30 en denk weer dat ik zwanger ben ( al twee keer eerder gehad), maar durf nog niet gelijk te testen , bang voor weer een teleurstelling.
    Hebben meer meiden hier last van gehad? ( ben al vanaf juni gestopt met de pil) :( :(:

2. Niet meer actief

hoi meid
    spannend zeg
    ik snap je angst wel hoor
    maar als je zekerheid wilt zul je toch een testje kunnen doen
    of wachten en als je niet ongi word weet je ook dat je zwanger bent
    en een buik krijgt ;)
    succes meid

3. Niet meer actief

Ik heb helaas al een buikje , dus daar zul je het niet aan kunnen zien voorlopig. ik denk dat ik morgen de test ga doen, maar ben daar nu al zo zenuwachtig voor.

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Snap heel goed dat je niet weer die teleurstelling wilt hoor. Maar van de andere kant zeg ik altijd; je bent toch óf wel óf niet zwanger. Die test verandert daar niks aan. Neemt alleen je onzekerheid weg. En als je niet zwanger bent krijg je de teleurstelling toch wel, ook zonder test. Dus ik zeg; testen! Succes! ;)

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Als je gaat testen, heel veel succes ik hoop dat hij positief zal zijn.
    Groetjes Jolie

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    der is maar 1 manier om erachter te komen meid...Testuuhh :) :)

succes!

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nou dat vraag ik mezelf dus ook af, wanneer ga je nou uiteindelijk testen, want wie weet blijft de menstruatie gewoon wat langer weg.
    Ik zit ook telkens met de vraag, moet ik nou zwangerschapstesten in huis halen of gewoon wachten tot de menstruatie wel erg lang wegblijft.
    Ik ben zo bang dat ik te hard van stapel loop en dat het zwanger raken dan juist helemaal niet wil lukken. :oops:
    Erg he, dus ik lees even mee wat de anderen hiervan denken.

8. Niet meer actief

Ik Heb de test nog in huis liggen van de vorige maand, toen had ik net besloten om te testen en was ik toch ongesteld. Ik vindt het dan toch elke keer weer een hoop geld als je te vroeg zou testen.
    en dan een of een paar dagen later ongi wordt

9. Niet meer actief

Ik Heb de test nog in huis liggen van de vorige maand, toen had ik net besloten om te testen en was ik toch ongesteld. Ik vindt het dan toch elke keer weer een hoop geld als je te vroeg zou testen.
    en dan een of een paar dagen later ongi wordt

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Tja, dan moet je toch kiezen.... Of iets meer geld kwijt, of iets meer geduld hebben.... :) Er zit helaas niks anders op.... Anders wacht je tot zondag of zo. Dan zou je als je zwanger bent, al een positieve test moeten hebben, toch? Ik wens je in elk geval veel succes! Met wat je dan ook besluit te gaan doen...

11. ninaatje180

11 mrt 2007
    30
    0
    0
    als je het te duur vind moet je nog even wachten lijkt mij. anders zou ik een testje wagen.

12. Niet meer actief

Ik heb vanmorgen toch maar de test gedaan ,maar was helaas weer negatief.Heb nu dus een ontzettende rotdag.Ik ben ook nog niet ongi geworden, en heb ook niet het gevoel dat het eraan komt? we wachten dus maar weer af.
    Ik ben al een keer 3 weken overtijd geweest en heb toen 5 testen gedaan, daarom vindt ik nou dat het toch elke keer weer een hoop geld is,maar kon het vanmorgen toch niet laten.

13. Niet meer actief

meid gewoon testen, en als je er van overtuigd bent dat dat wel zo is, waarom ben je dan zo bang?
    gewoon doen meid, anders blijf je in die onzekerheid zitten. ;)

succes!

xxx Swiggy ;)

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heeft ze toch al gedaan?! :(

15. Niet meer actief

badankt

16. Niet meer actief

ow sorry ja idd ik zag het net ja! hihi niet gezien dan denk ik ...

xxx Swiggy

17. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Kan gebeuren! ;)

18. Niet meer actief

Ik heb vanmorgen weer getest,maar weer negatief ben nu toch zeker 4 dagen overtijd en nog geen teken dat ik ongi moet worden, ik ben al wel een keer 3 weken te laat geweest, maar wou hier toch geen gewoonte van maken. Ik heb ook vlagen van misselijkheid gehad,krampjes onder in mijn buik (anders als dat ik ongi ben) en hele gevoelige/pijnlijke borsten, dat is nu wel weer wat af gezakt, heb nog heel af en toe dat mijn borsten zeer doen, maar heb daar toch zeker anderhalve week veel last van gehad. ik snap er niks van, houd mijn ligaam me nou weer zo voor de gek?
    Groetjes Nancy

19. Niet meer actief

je zou haast wel denken he?

ga anders bij je ha langs morgen ofzo als je dan nog steeds niet ongie bent.

succes meid!

xxx Swiggy

20. Niet meer actief

De vorige keer toen het uit bleef heb ik de huisarts ook gebeld er werd toen gezegt dat ik nog maar een paar weekjes moest wachten , jheb toen na een week weer gebeld of ik bij hun een test kon doen, maar ze zij dat dat wel kon alleen de test bij de kruitvat is net zo goed en is goedkoper dan bij hun (15 euro),daar heb ik dus ook niets aan.

Deel Deze Pagina