nee idd nee daar heb je ook niks aan nee. dan zou ik zeggen heb nog even geduld mss komt het alsnog, en anders ga zondag ofzo lekker testen met een kruidvat test. en als hij alsnog - is, gewoon bloed laten prikken bij de ha. dat sowieso geen geld kost ... xxx Swiggy
Ik denk dat ik wacht tot de 3 weken voorbij zijn, als het tot zo ver komt en nog steeds negatief test dat ik dan een afspraak maak om bloed te laten prikken. ik wacht daar liever nog even mee, ben nogal heel erg bang voor naalden! ik weet dat ik er toch een keer moet aan geloven, als blijkt dat je zwanger bent, moet je toch ook bloed laten afnemen? we wachten af.
hoeft niet altijd meer tegenwoordig. want als je +test dan bel je gewoon de verloskundige op en dan maak je een afspraak. de ha is niet meer verplicht, ikzou het wel doen, mar goed dat is ieder voor zich. succes meid! xxx Swiggy
Ik dacht dat ze bloed afnamen om te kijken of je geen ziektes of zo hebt, dat zij een vriendin van mij? dus dat hoeft helemaal niet! dat zou een hele geruststelling voor mij zijn.
Heb je zelf eigelijk al getest? ik zie nu namelijk dat jij ook een dag over tijd bent! Ik hoop voor je dat het raak is.
oh nee zo ja dat volgens mij wel! hihi sorry maar dat weet ik ook niet helemaal zeker trouwens. hangt er vanaf wat er in je familie zit. ik weet wel dat je niet meer per see hoeft te laten prikken op hcg hormoon namleijk, dat weet ik wel zeker. heb je mijn pbtje gekregen? xxx Swiggy
wat is een pbtje? zie jier elke keer akortingen staan over van alles en nog wat en de helft snap ik echt niet wat het nou allemaal is! Ik zie ook dat er bij jou pendels staan , wat houd dat dan weer in, kan daar verder geen info over vinden
pendels zijn dat iemand voor je heeft gependel wat je zou krijgeen als je zwanger zou zijn. en een pbtje ; een prive berichtje (mailtje) naar de accoutn hier op de site mk: een miskraam zw-test: zwangerschapstest + test =positief en een -test is negatief. ik snap je wel hoor is best verwarrend, iksnapte eerst ook de helft er niet van. hihi xxx Swiggy
Heb inmiddels je pbjtje gevonden zoals je zelf al wel gezien hebt. en sorry dat ik niet door had dat het een persoonlijk berichtje was heb er volgens mij nog nooit een gehad? maar ik heb blond dus dan mag dat he
Heel herkenbaar... ik durf ook niet te testen... Ik heb er een heel goed gevoel bij al 2 weken maar ben zo bang voor de teleurstelling. Ik zou vrijdag kunnen testen als de wegblijven maar ben steeds al smoesjes aan het bedenken om het nog niet te doen!
hier ook iemand die niet durft te testen bang voor teleursteling omdat wij al 14 maanden bezig zijn. heb geen ongi gevoel alleen last van eierstok ben misselijk en vreselijk moe. en ben voor het eerst overtijd . welke testen zijn het beste want hoorde dt de predctor testen erg slecht zijn : liefs mopsje
Predictor kun je pas later positief mee testen. Die heeft 50 hcg nodig volgens mij. Met Kruidvat heb je volgens mij het snelst resultaat. Die is best gevoelig... (20 of 25 hcg) Spannend! Je kunt ze nu nog halen en dan kun je morgenvroeg testen! Ik ben niet nieuwsgierig hoor....