Hahah nee ik zal het proberen, maar ik wilde per se m'n ochtendurine gebruiken en ik werd om 7 uur wakker met een bijna knappende blaas! Moest zo nodig, had snel test uit de huiskamer gepakt, ging weer op bed zitten, maar er kwam gewoon al uit zo nodig moest ik!!! Heb toen in een potje geplast en 20 sec de test erin gehouden. Ik kon gewoon niet anders, het was nog donker...en ik dacht ik zie toch niks, en ben weer gaan slapen, toen ik om 11.00 uur wakker werd zag ik dat lichtblauwe streepje dus baalde als een stekker dat ik niet eerder goed had gekeken. Maar gaf die test toen je het later aflas toen ook lichtblauw lijntje??? Toen je niet zwanger bleek te zijn? Kijk ik ken m'n lichaam en ik heb het normaal altijd koud, nu heb ik elke keer zweethanden en voeten, lichaam is zelf nu 37 graden en normaal had ik 35,7 ofzo....Als ik naar m'n borsten kijk, zie ik allemaal blauwe aders en als ik ff bewogen heb, dan wordt ik natuurlijk wel warmer, maar m'n tepels zijn ook beetje gezwollen met blauwe aders erop en eromheen...vandaar dat ik gewoon bijna zeker weet...het wachten duurt alleen zo lang.
hahahah erg he zo'n volle blaas, ik had ook een heel hel licht blauw streepje ja, ik zou toch nog 1 doen hoor, dan weet je het tenminste zeker, die van de kruidvat testte ik op mn nod smiddags positief mee zijn heel gevoelig!
haha maisy,.. lukt niet erg hè.. dat overtuigen. Ik heb in het verleden (januari) een test gehad die eerst niets liet zien en na een paar uur ineens een blauwe lijn gaf. En behoorlijk duidelijk ook! Helaas... ik was niet zwanger. De test is gewoon niet betrouwbaar meer na een tijdje.
Ja sorry was vergeten te zeggen welke ik gebruikt had, ook die van kruidvat omdat ik alleen maar positieve reacties had gelezen over hun merk. Ga er zo weer 1 halen!
okd an zit hie rin spanning te wachten haahahah, vind al die test topics heel spannend op t moment hihi, beetje hormonenheb ik
hahaha, ja wat denk je van mij!!! :bounce: M'n buik jeukt, m'n borsten jeuken, zie aders, veel dorst, heb het warm ahhhrrrgg!!!! Ik kan het ook wel uitgillen! Het is de laatste tijd best rustig op het forum volgens mij...zijn niet zoveel reacties.
Ja leuk hoor! Maar weet je...ik vraag me af waarom de test na een paar uur niet meer geldig is. Ik wil gewoon de reden weten...ik kan het gewoon nergens vinden op internet. Wat zou er mee kunnen gebeuren? Ik begrijp het gewoon niet.
omdat hij dus kan opdrogen en het kan lijken of er een streepje staat, ik heb zelfs wel eens dat gehad met een clearblue test en heb de klantenservice gebeld en zij zei ook je mag dan echt niet meer kijken. Ik was toen niet zwanger.
http://www.clearblue.info/nl/PTTopicWanneerU.cfm http://forums.obgyn.net/vrouwengezondhe ... /1043.html
Thanx voor de links. Ik heb nog nooit een kruidvat test gebruikt eigenlijk...dus zou het niet kunnen vergelijken met een vorige keer. Ik zou het kunnen testen door bijvoorbeeld de test in water te dopen en dan kijken hoe de test opdroogt. Als er dan geen blauw streepje komt als ie droog is dan is het onzin dat er een blauw streepje komt als ie opdroogt.
Meiden, een tip: koop de test via het internet. Ik had er 8 gekocht voor nog geen 12,= incl verzendkosten. Sommige kan je al gebruiken 3-4 dagen voor je NOD. Op deze manier kan je er een test tegen aan gooien op het tijdstip dat jij wilt. Vind de testen in de winkel te duur eerlijk gezegt. En met die goedkope test, had ik een duidelijk resultaat. Succes iig!
Ik heb meerdere keren met kruidvat getest, en als ik uren later keek stond er echt nog geen streepje. (hoe goed ik ook keek, en van welke kant ik ook keek hihihi). De laatste testen (ja ook ik heb er twee gedaan op dezelfde dag) zijn nu nog zichtbaar. Maar er zijn ook testen (alle merken volgens mij) die spontaan veranderen na een paar uur, en daarom zijn ze niet betrouwbaar na 10 minuten. Ik denk overigens wel dat je vanmiddag nog een test er tegen aan kan gooien, grote kans dat ie positief blijkt te zijn. (Alleen moet je niet te veel drinken van te voren) Succes Daphne
precies je hoort t, dus al sje nu nog niet naar de winkel aan het rennen bent, dan horen we je zo buiten adem achter de pc zitten met het resultaat he!!
Hoi Daphne, Nee daarom, ik heb ook andere testen geprobeerd (voor deze) en daar stond ook geen streepje op uren later, gewoon helemaal niks noppes nada. En ik ben daar al te laat mee, want ik drink echt veel water Heb de hele tijd zo'n dorst.....als ik heb gedronken, dan heb ik na een kwartier alweer dorst en soort ijzersmaak in m'n mond. M'n mond wordt heel droog, heel plakkerig bah! Heb het normaal gesproken echt koud, veel mensen vroegen altijd leef je wel haha! En nu heb ik het de hele tijd zo warm! Zweet breekt me uit. Maar goed, wat denk jij? Als je nog geen maand zwanger bent, dan kan het toch zijn dat je nog niet zoveel hormoon hebt aangemaakt? Daarom wacht ik liever tot volgende week met testen, dan heb ik kans op meer hormoon. Ga zo ook naar m'n schoonouders dus wil daar liever niet testen. Ik neem deze test (met het dunne blauwe streepje) mee naar m'n vriend, dan kan hij het ook zien. Het is gewoon zo lastig...ik deed vanmorgen om 7 uur die test...toen ben ik in bed gaan liggen, met de test op mn nachtkastje (weet ook niet of ik 'm naar beneden moest houden de hele tijd of neer mag leggen). Maar ik kan me dus niet herinneren dat ik 10 min heb liggen wachten...volgens mij ben ik gewoon in slaap gevallen haha! Ben zo moe de hele tijd! Niet echt slim dus
als de test om 7 uur positief zou zijn geweest en het streepje stond er toen al, tja dan is die wel geldig....alleen het probleem in jouw geval is dat je nu niet weet of dat streepje er toen al op stond of dat ie er dus later op is gekomen.... volgende keer dus idd gewoon bij daglicht testen en zoals ik al zag was jij ook al aardig overtijd, dus dan kan je de test net zo goed later op de dag doen, maar ja dan zit je weer met het feit dat je veel water op een dag drinkt....wat een gedoe zeg allemaal....maar ja zekerheid krijg je alleen maar door maandag een nieuwe test te halen en dan binnen 10 minuten de test aflezen.....hoop op positief nieuws voor jou! Hier is verder nog steeds niks aan de hand....ga van de week weer een keer testen....merk nog niks van evt. zeangerschapskenmerken.....ik word nog eens gek!