durf niet te gaan testen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by baby, Sep 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Heeeeeej!

Hier ben ik dan eindelijk weer (had het een beeetje druk de afgelopen dagen). Ben net ook terug van een kantooruitje op scheveningen, was echt heeeel erg gezellig :D

Nou jullie zitten zo in spanning, en ik moet helaas zeggen: Ik ook!

Intussen kan ik m'n bh niet meer aan, heb een soort tussenstukje geleend van m'n oma, omdat het veel te strak ging zitten (kreeg echt pijn in m'n ribben!), heb het nog steeds warm, buik is dikker (onder de navel) en voel soms krampjes/steekjes in baarmoeder, ook jeukt het als ik bijvoorbeeld een rok aan heb als ik loop net boven m'n schaambeen en soms ook iets onder m'n navel.

Heb vanmorgen een test gedaan van Kruidvat (de 2e) maar ik had die avond ervoor nogal veel water gedronken. Ik deed de test dit keer om 6 uur, maar ik kan met dat kunstlicht echt niet goed zien.....dus ja...om half 8 toen ik uit bed ging, stond er weer een heel licht dun blauw streepje.....

Ik ben ook in de ochtend heel even misselijk, als ik ga eten ook nog, maar zodra het een beetje in m'n maag zit gaat de misselijkheid weg.

Aankomende dinsdag, heb ik een afspraak bij de assistente van de huisarts. Zij gaat nog een keer een urinetest doen. Als ie positief is dan weet ik dat ik zwanger ben, maar als ie negatief blijft dan vraag ik of ik toch kan worden doorverwezen naar een verloskundige. Er zijn zoveel mensen die zwanger zijn bij wie die testen gewoon niet werken omdat ze te weinig hormoon uitplassen, dat ik het zekere voor het onzekere ga nemen. Als ze moeilijk gaat doen, dan zal ik nog wel even doordrammen, dat ik gewoon zo graag zekerheid wil, en gewoon probeer die doorverwijzing te krijgen. Ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben!

Als ik geen doorverwijzing kan lospeuteren ga ik zelf contact opnemen met een verloskundige. Ik ben het wachten echt beu. Vind het ook zo raar dat huisartsen op die urinetesten vertrouwen terwijl er zoveel vrouwen zijn die bijv. 9 weken zwanger zijn en nog steeds negatief testen. Dan moeten ze toch ook het zekere voor het onzekere nemen zou je denken en je gewoon doorverwijzen....

Ow ja, en ik heb ook abnormaal veel honger ineens...voel me echt heel duizelig. Eet gewoon normaal, maar ik moet nu echt wat meer eten anders heb ik het gevoel dat m'n suikerspiegel te laag is. Wordt ik helemaal trillerig en duizelig en koppijn! Eet geen snoep, maar neem altijd zak krentebollen mee, ben ik ineens verslaafd aan hihi!

Liefs Ponnetje

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Heeeejjjj Ponnetje, pff nog niet veel wijzer dus, neem eens een ander merk dan! Ik hoop dat je binnenkort duidelijkheid hebt.

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ja ik hoop het ook, wordt er een beetje gek van...probeer er maar zo min mogelijk op te letten, maar als ik dan weer krampjes voel ofzo, of ik kijk naar m'n borsten dan moet ik er weer aan denken....

Misschien moet ik gewoon maar afwachten.....na een maand zal ik vast wel meer voelen....

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    wohowwwww na een maand, heb je dat geduld joh? Dit sucks echt zwaar man dat je niet weet hoe en wat.

Share This Page