Eisprong na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mississippi, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Er zijn al heel wat topics hierover verschenen, maar doe nog een poging ;)

Ik heb vorige maand een ma gehad, deze miskraam is op 10 mei doorgebroken en na een weekje bloedverlies en nog wat daagjes bruinverlies was het klaar. Nu hadden we ons voorgenomen om tot na de zomer te wachten met een volgende poging. Afgelopen weekend na een gezellig dagje Antwerpen met de nodige wijntjes het 'gezellig' gemaakt zonder voorbehoedsmiddel, geheel niet bij stilgestaan dat ik alweer een cyclus zou kunnen hebben. Vandaag heb ik het typische ei gevoel... (Ik voel m'n eisprong altijd) kan dat zo kort achter de mk aan? (Het zou volgens een 'normale' cyclus wel precies de 15de dag zijn geweest vandaag ongeveer. Heb vanochtend een testje gedaan en die gaf een zeer vaag tuurstreepje, dus ik heb nog hcg in m'n bloed. Kan je dan al een eisprong hebben? Wie heeft hier ervaring mee?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijn eerste cyclus na de miskraam was 26 dagen. ik ben wel erg blij dat ik 1 menstruatie heb afgewacht, ik ben maar liefs 8 a9 dagen ongesteld geweest!!! Moet er wel bij zeggen dat ik bij de echo nog niet helemaal schoon was, maar te weinig voor een curettage..

Ik heb alleen geen eisprong gespot in die periode, mijn temp bleef laag..
    Daar in tegen lijk ik nu wel bijna een eisprong te hebben..

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Thanks voor je reactie moonlight, ben nu een beetje bang dat het alweer raak kan zijn terwijl ik nog helemaal niet hersteld ben (of dat mijn bm er helemaal nog niet klaar voor is :( ben zo bang voor nog een mk :(

4. XmoonlightX

Dat snap ik, je hebt al een flinke voorgeschiedenis..
    Ze zeggen wel dat als je lichaam er niet klaar voor is, je geen eisprong kan hebben..
    Mijn gyn raadde wel 1 ongi af te wachten..
    Meid ik denk dat je er niet te druk om moet proberen te maken.. Je kan nu toch niks meer veranderen.. Toch nu proberen weer met cd te doen als jullie nog even willen wachten... Maar ja drank en lust he ;)

5. XmoonlightX

Maar je bent er geestelijk nog niet klaar voor?

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Haha ja zal ook niet nog eens gebeuren maar ik had er gewoon ook helemaal geen rekening mee gehouden dat ik weer een cyclus kon hebben. En nee het is niet zo zeer mentaal (hoewel de miskramen er wel in hakken, vooral de laatste!) maar fysiek. Heb nu bloedarmoede door de laatste mk en ik rook weer en heb gedronken dit weekend daarvan had ik me voorgenomen dat ik dat niet zou doen. Maar goed, ik ga het proberen los te laten en we zien het wel ;) bedankt!

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vandaag controle bij gyn en ben helemaal schoon en bm slijmvlies was alweer mooi opgebouwd. Het komt volgens de gyn in principe niet vaak voor dat je al een eisprong hebt terwijl je nog restjes hcg hebt, maar het is zeker niet onmogelijk. Dus tja we zullen het wel zien. Stop iig weer met roken en ook maar geen wijntjes meer voorlopig... :)

8. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik heb 13 mei een miskraam gehad.
    gister nacontrole bij de gyn en ze zag al nieuwe eitjes op de echo, een follikel van 10mm dus ze verwachtte dit weekend mn eisprong.. ik heb nog een hcg waarde van 15 in het bloed dus je lichaam kan wel een eisprong hebben met nog zwangerschapshormonen erin..

toevallig heb ik ook al 2 dagen eisprong-pijn ik voel dit altijd heel goed , maar dit keer is het blijkbaar van het groeien.
    wil je niet laten schrikken maar het kan dus wel! succes

9. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik heb helaas een mk gehad met 5.5 weken :(
    ik heb gisteren een echo gehad en daarop zagen ze dat alles mooi schoon was en mijn eisprong al geweest was! mijn vermoedens waren dus goed, afscheiding, ei pijn.. mijn ei is (als ik van de eerste dag bloeding mk afga) op dag 18 geweest, hetzelfde als normaal..

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bedankt meiden voor de reacties! Heb toch ook sterk het gevoel dat het gister geweest is. Gyn heeft er verder niet naar gekeken want het was een beetje druk en alles liep uit, dus tja het wordt gewoon afwachten. Hoop gewoon dat als het weer raak mag zijn dat het dan een plakbeeb mag zijn!

11. XmoonlightX

Spannend!! Hier voorlopig nog niet helaas..

Deel Deze Pagina