Hallo dames, Ik had weer eens een vraagje... ik heb het idee(wel een onregelmatige cyclus na stoppen met de pil) dat ik afgelopen vrijdag mijn ei heb gehad/gevoeld en heb veel last van steken in mijn lies(maar dat heb ik vaker)... nu heb ik berkend dat ik ong. morgen mijn innesteling zou moeten hebben(als het natuurlijk bevrucht is) en sinds vanmiddag voel ik me de hele tijd al weeig in mijn buik en had ik net het idee dat ik bij het afvegen wat restjes(oud bloed) veegde... wat zou dit allemaal kunnen betekenen? Groetjes!
Kan maar zo! Spannend! Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad, ik val altijd bijna flauw op dat moment net als op het moment van de bevruchting :s Als je vandaag een innesteling heb zou ik nog wel zeker een week wachten met testen.
He, bedankt voor je ber. jah ik heb me al voorgenomen dat ik pas volgend weekend ga testen als ik nog niet ongi ben geworden. maar ik denk dat ik het me gewoon allemaal inbeeld en dat ik helemaal niet zwanger ben/zou kunnen zijn... tis wel irritant hoor!:S
ik was vorige keer ook echt ziek rond de innesteling... en dit keer weer, maar test nog nega... vorige keer kon ik ook pas een week na nod testen, dus we zien wel eind van de week.... succes met wachten!
Ik voel me absoluut niet ziek, maar heb gewoon wat last van men buik en dacht aan innesteling omdat ik dat berekend had We zullen zien. Volgende week vrijdag ga ik een test wagen(als mijn ongi er dan tenminste nog niet is)