Na een positieve bericht gisterenmiddag lijkt alles er nu op dat ik ongesteld ga worden. Hoewel ik verder, behalve lage buikpuin en rugpijn geen verdere verschijnselen heb voor een menstruatie. Vanochtend had ik een beetje bruinig bloedverlies en nu veel afscheiding, nog geen bloedverlies... Ik twijfelde al en nu nog meer. Weet niet of ik nog wel een test er achterna moet gooien.... Ik wacht het vandaag wel weer af, maarwachten duurt zo lang!
at ongesteldgevoel had ik deze keer ookheel erg wel tot 8 weken, ik werd r helemaal panisch van maar ben nu toch al 15 weken en voel de beeb al een tijdje bewegen dus alles is wel gewoon goed hoor
Jeetje meis, wat een getwijfel he...ik hoop dat je snel zekerheid hebt, anders misschien even langs je huisarts?
Ik had in het begin ook veel het gevoel dat ik ongi werd. Dit heeft toch wel een aantal weken geduurd voor het over was.
zolang je geen rood bloed hebt blijft de kans aanwezig dat je gewoon nog zwanger bent bruin geeft aan oud bloed, wil dus nog niet zo veel zeggen sterkte met afwachten meis