ik heb al getest maar hij is negatief maar ik heb alle symptomen wel dus ik snap het niet en ik kan niks eten want ik heb een brok in mijn keel of zo liefs samantha
Samantha ik hoop dat je over een paar dagen positief test. En hou ook in je achterhoofd dat je lichaam je voor de gek kan houden, ik heb ook verschillende keren allerlei symptomen gehad en ook gewoon ongi. Gek lichaam !
ja ik hoop het ook en ik weet dat het lichaam ons voor de gek kan houden maar zo erg als nu heb ik het nog nooit gehad liefs samantha
mijn temp was gister 36.6 en nu 36.7 dus hij is weer omhoog gegaan en nog geen ongie te bekennen dus dat gaat goed liefs samantha
ik zit nou op dag 29 dus ik ben 2 dagen overtijd maar ik wacht zo lang mogelijk om te testen liefs samantha
Hoi Samantha, ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is !! En mocht het onverhoopt niet zo zijn weet dan dat je hier je verhaal kunt delen ... Sterkte !!!
Hai Samantha komt goed heel veel succes met wachten. Ik vind het knap dat je zo lang kunt wachten met testen! ik zou zo blij voor je zijn. Je hebt het echt verdient iedereen natuurlijk. Hoeveel dagen benje nu overtijd? groeten van jennie72