hey, ik herken je verhaal volledig!! Wij waren ook in de 15 de ronde toen ik een hoge temp kreeg en verscheidene symptomen. Durfde ook niet te testen, totdat ik zeker wist dat ik overtijd was! En zoals je ziet was mijn gevoel juist!! Woensdag mag ik bij de gyne gaan voor een zwangerschapsberekening!! Dus meid, hou de moed erin, wonderen gebeuren vaker dan je denkt!! Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal!! Veel sterkte met testen!! Ik duim voor je dat je ook een posi test in handen mag hebben!! Groetjes
hoi hoi allemaal mijn temp is nog steeds 36.7 en ben nou 3 dagen overtijd en nog geen ongie te zien dus dat gaat de goede kant op ik wacht daarom ook zo lang mogelijk om te testen @bianca dank je wel voor je verhaal @iedereen bedankt voor jullie opbeurende berichtjes liefs samantha
oeh samantha, ik zou het in mijn broek doen van de spanning. Ik vind het ontzettend knap datje niet test , succes!!!
Jeetje Samantha, het is wel heel erg spannend bij jou... Ik zie je al een tijdje "voorbij" komen op dit forum, en ik gun het je van harte meid! Ik duim heel hard voor je! Succes, groetjes, XXAnnalise
Heel veel succes Samantha. Ziet er in ieder geval erg gunstig uit voor jou Enne.......knap dat je zolang kunt wachten. Ik kan al niet wachten tot mijn NOD
ja dat gaat wel moeilijk hoor dat wachten maar mijn vorige 2 testen waren negatief daarom wacht ik zo lang mogelijk liefs samantha
Hey meis, dat klinkt aardig goed Knal er een test tegenaan joh, die moet toch wel posi zijn nu, of ben je al vaker overtijd geweest?