Klein beetje bloedverlies een aantal dagen voor NOD

Discussion in 'Zwanger worden' started by babygirl27, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babygirl27

babygirl27 Actief lid

Dec 8, 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Wie weet wat dit is?
    Vanmorgen had ik bloedverlies. Vrijdag moet ik pas ongesteld worden, dus ben eigenlijk 3 dagen te vroeg. Weet iemand hoe dit kan? Zou ik nu gewoon een onregelmatige cylcus hebben? Hij is altijd regelmatig geweest, 28 dagen.
    Dit zou mijn tweede ongesteldheid na mijn miskraam moeten zijn.

Groetjes Yvonne

2. Deejay26

Deejay26 Lid

Mar 14, 2009
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Utrecht
    Kan 2 dingen zijn.. een innestellingsbloeding, of je ongi.
    Heb je verder klachten?

Liefs Deejay

3. babygirl27

babygirl27 Actief lid

Dec 8, 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik vind het zo moeilijk. We verlangen al een hele tijd naar een kindje, daarom hoop ik vaak te erg dat klachten in mijn lichaam door een eventuele zwangerschap komen. Onze miskraam was dan ook een erge teleurstelling. Ik heb wel lichte krampen in mijn onderbuik, lage rugpijn, hoofdpijn en gevoelige tepels, maar dat heb ik ook altijd voor mijn ongesteldheid.

4. Deejay26

Deejay26 Lid

Mar 14, 2009
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Utrecht
    Dan is het nog even afwachten meid. Mijn duimen draaien voor je !
    Bloed je nu nog steeds, of is het weer gestopt?

5. babygirl27

babygirl27 Actief lid

Dec 8, 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Het is nu alweer gestopt. Ik heb wel een tampon gebruikt vandaag maar nu heb ik nergens meer last van!
    Gewoon afwachten! Ik weet zowieso dat ik pas weer zwanger word als mijn lichaam daar weer aan toe is. Nadat ik met de pil ben gestopt, een half jaar geleden, ben ik meteen zwanger geraakt. Helaas de miskraam in de twaalfde week.
    De hoeveelste ronde is het voor jou?

Liefs Yvonne

6. Deejay26

Deejay26 Lid

Mar 14, 2009
    17
    0
    0
    Kraamverzorgende
    Utrecht
    Gelukkig dat het weer gestopt is !
    Hopen dat je goed nieuws kan brengen over een paar dagen :)

Wij zijn nog niet officieel begonnen, wel al gestopt met de pil. Nu 3 maanden. Vriendlief is elke keer weggeweest tijdens mijn vruchtbare periode, dus ben bezig met ''ontpillen'' heb er alleen geen last van, heb nu al 3 cyclussen gehad van 27 dagen !
    We willen niet bewust gaan klussen, omdat we er dan teveel mee bezig gaan zijn, en dan wil ik ook niet. Laten ons verrassen :)
    En we krijgen volgende maand de sleutel van ons huis, dus alles is extra spannend !
    Misschien is april wel onze maand..

Liefs Deejay.

Share This Page