hmmm de test was positief. Ik kan het niet geloven. ik heb de goedkoopste test van de kruidvat. weet iemand of die wel betrouwbaar genoeg is?
maar het is niet de gewone van kruidvat, maar die van 2 voor 5 euro. Ik vertrouw het zelf niet zo en mijn man koopt nu die andere, omdat vriendinnen die ook als positief ervaarden
Lees hier op het forum altijd hele goede ervaringen met de 2 voor 5 euro test van het Kruidvat. En je hebt zelden een foutieve positieve test, veel minder vaak dan een foutieve negatieve test. Dat laatste komt vaker voor omdat je dan nog te weinig HCG in je urine hebt terwijl je wel zwanger bent. Als die Kruidvat test positief zegt, dan heeft ie HCG gevonden en ben je dus hartstikke ontzettend ZWANGER!!!! Gefeliciteerd!!!
Bijna iedereen hier op ZP test met KV 2 voor 5 En al die meiden zijn er zeeeerrrrr over te spreken JIJ BENT ZWANGERRRRRR
janan heb je geen foto van je test???? maar ik zeg ook ZWANGER!!!!! kruidvat is zeer te betrouwen meiss
misschien moet ik het toch gaan geloven. ik blijf voorzichtig merk ik,maar ik zweef nu gewoon en kan er gewoon met mijn hoofd niet bij. Ik doe voor de zekerheid zo nog een test. Maar tof dat jullie zo blij vor mij zijn.
Kan me helemaal voorstellen dat je na zo'n traject moeite hebt om het te geloven. Gewoon nog een keer testen en oppassen dat je niet test-verslaafd wordt
ik heb net even alles zitten lezen en ik denk als ik zo je verhaal lees dat je gewoon helemaal zwanger bent. Ga er lekker van genieten en heb je ook een foto van je test. gefeliciteerd
ik vind het gewoon zo apart dat we 4 IUI behandelingen hebben gehad en nu op de wachtlijst staan voor IVF en dat het dan toch spontaan gebeurd. Daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Maar ik ben blij dat ik het weet, want heb vanav een feestje dus dan wordt het geen wijn dit keer
je hoort het wel vaker dat het dan opeens gebeurd. maar niet drinken tijdens al de feestjes die eraan komen en nog even je banner vervangen. Heb je al nog een test gedaan?
ja meiss ik hoor ook vaker dat het dan juist gebeurt foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahhaha hoezo nieuwsgierig
aaah super zeg. hier ook 3 maanden voordat we een gesprek hadden op de ivf poli ook spontaan zwanger. en idd foto!!! tis jullie zo gegunt meid.