Wat ontzettend gaaf!! GEFELICITEERD!! wat ontzettend super.. Ben echt blij voor je! Geniet van je zwangerschap!!
Die testen schijnen heel goed te zijn dus ook van mij van harte gefeliciteerd!!!!!! Hopelijk verloopt alles voorspoedig, geniet lekker van je zwangerschap.
foto van test lukt helaas niet te plaatsen. Wrsch te groot gemaakt. Euh heb net de duurdere versie van Kruidvat geprobeerd en na een minuut stond er al een dikke plus. Dus ik denk dat ik het ga geloven. Alleen blijft het zooooooo onwerkelijk merk ik. We hebben allebei het idee dat we in dezelfde droom zitten. Maar het streepje en het plusje staan er echt..... Het grappige is ook nog dat als onze berekening klopt we op 1 januari 2011 uitgerekend zijn!! Maar eerst nog 8 maanden zwanger zijn en hopen dat alles verder ook goed gaat. Het is nog zo ontzettend pril
Wat een leuke datum om uitgeteld te zijn! Geniet maar lekker van dat kleine wondertje en Gefeliciteerd!!!!!!!!!!
Wat goed! Gefeliciteerd zeg! Ik vind het echt onwijs gaaf voor jullie! Geniet ervan ... op naar nieuwjaarsdag
Janan!!!!!!! Wat een super nieuws voor jullie!! Eindelijk! Na zo'n lange tijd!! Geniet er van samen!!! Je bent gewoon zwanger!!
thanx voor alle felicitaties en reacties. Leuk dat er zo meegeleefd wordt. Omdat ik nog geen 2 maanden geleden nog een IUI behandeling heb ondergaan sta ik nu nog onder controle bij de fertiliteitskliniek. Op 25 mei hebben we daarom ook al onze eerste echo. Die 3 weken kunnen voor ons niet snel genoeg voorbij gaan
Oh wat fijn en natuurlijk helemaal omdat het toch natuurlijk is gelukt. Geniet ervan en over 8 maanden een mooi kleintje in je armen! Liefs, Duveldraakje