Aaah, Ik wordt gek van mezelf. We zijn op dit moment bezig voor een tweede wondertje. En ben vandaag 2 dagen overtijd, maar heb afgelopen woensdag en zaterdag negatief getest. Dus een paar dagen voor mijn nod en 1 dag voor mijn nod. (te vroeg dom dom) Ik heb wel steeds ongi krampen, dus denk dat ik wel ongesteld wordt. Ik ben sinds gisteren ook s ochtends vroeg begonnen met tempen. Ik wil graag tempratuur kaartjes bijhouden. Dus meet nu standaard om 7:00 s ochtend in bed mijn tempratuur en had de afgelopen twee dagen 37,0 graden. Is het stom als ik nog hoop heb. Of moet ik me maar voorbereiden op mijn ongie:S
he meid geen bloed is moed !!.. zeggenw ij altijd hier.. zolang jij niet ongi ben . kan alles nog.. ik had dat ook ik had zware ongie krampen.. 2 dagen voor mijn nod een test gedaan heel licht streepje op de kruidvat. dag erna niets weg !!.. ik denk ja kom maar met die ongie.. en dag later nog geen ongie ik weer getest met cb .. Z-W-A-N-G-E-R .. DUS MEID alles kan !!.. blijf hoop houden
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap Tja, geen bloed is moed. Ben alleen bang dat mijn ongie uitgesteld wordt door mijn zenuwen. Ik had me nog zo voorgenomen om niet te gaan stressen en het gewoon te laten gebeuren. Maar op 1 of andere manier lukt me dat gewoon niet. De vorige keer dat ik graag zwanger wilde worden was het presies zo. Contstant bezig zijn met het zwanger proberen te worden. Hopelijk kan ik het toch een beetje op zij zetten en het over te laten aan de natuur:S Maar goed geen bloed geeft moed haha dus hopelijk blijft die ongie uit!
he meid ff een vraagje hoe lang ben je nu van de pil af of wat je ook gebruikte want als dit je 1e ronde is kan het goed zijn dat je overtijd bent hoor.. dat is gewoon een deel van het ontpillen .. daar staat een half jaar tot een jaar voor geloof ik ..! ik heb er totaal ook 11 maanden over gedaan .. om in verwachting te raken .. het komt echt wel.. stressen heeft geen zin .. !
Hoi hoi, 12 mei vorig jaar ben ik bevallen van een mooie dochter. Ik heb haar 8 maanden borstvoeding gegeven en ging daarom niet aan de pil. Toen ik stopte met de borstvoeding wist ik al dat we graag weer wilde beginnen als ze 1 jaar werd. Ben daarom niet maar aan de pil begonnen. dus ontpillen kan het niet zijn. We hebben gewoon de rubbers gebruikt en die zijn nu uit het huis verbannen hahaha. spannend spannend. (fijn dat je meedenkt)
he meid oo oke.. !! ja dat is andere koek!> eerst gefeliciteerd nog met je andere dochter..! humm misschien word het dan toch maar een testje wagen ? ik hoop het voor je !!
ja over je temp kun je niks zeggen dan moet je toch echt wat langer tempen.... Ongikrampen kan ongi zijn of zwschap......ik teste pas na 9 dagen positief dus ja...even afwachten meid!!
Gewoon morgenvroeg nog een test doen. Dat is al 3 dagen na de laatste keer! En is ie negatief, kun je je tenminste ook voorbereiden op je ongi. Ik hoop dat jullie een tweede wonder is gegund!!
Ik teste ook pas NA m'n nod positief hoor, en door die gekke buik met krampjes was ik er heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden!
:S:s:s:s Gisteravond bij de jumbo een test gekocht. Vanochtend natuurlijk meteen weer getest. Helaas weer negatief. Maar ook nog steeds niet ongesteld. Houd me lichaam me dan voor de gek? misschien dat ik er toch teveel mee bezig ben en dat mijn cyclus daardoor raar gaat doen.Ik heb normaal altijd een cyclus van 28 dagen en wordt standaard op zaterdag avond ongesteld. grrrrr nou ja, dit was de eerste ronde dus mag niet klagen. pffff ik wil het alleen zo graag nu maar weer gaan afwachten
ronde 1 bedoel ik meer mee dat we deze maand voor het eerst zonder condoom hebben gedaan. Ik was vorig jaar na de bevalling met 6 weken al weer ongesteld en heb sindsdien een cyclus van 28 dagen. Ben niet meer aan de pil gegaan. We hebben die tijd dus gevreen met condoom en dit was dus de eerste poging. (ronde 1 dus)
aaahhhh dacht al hahahaa... Hmmmm dan is het toch vreemd he meid, maar geen bloed is ook goed toch?!! Wat is je gevoel? Want ik wist al dat ik zwanger was voordat ik positief teste....
Pffff mijn gevoel? Tja als ik zwanger wil worden laat mijn gevoel me juist altijd in de steek. en mijn lichaam doet altijd erg raar. Nog steeds geen ongesteldheid hier. Maar durf ook niet te testen. Te bang voor negatief. Hmmm Hoop dat ik snel ongesteld wordt en zoniet dan wil ik over een paar dagen een vet positieve zwangerschapstest in mijn hand. In spanning nog steeds dus:S