Helaas slecht nieuws meisjes, de test is nega .. Heb geen gevoel van ongi.. vanmorgen na het douchen wel licht roze/bruin verlies ! Dus ben bang dat wij hier verder gaan naar de volgende ronde. Als ik niet ongi word doe ik van het weekend de andere test. Had een test van de Apotheek, weet niet of deze veel meer hcg nodig heeft?
Balen zeg Geen idee of die test van de apotheek meer HCG nodig heeft, het lijkt mij van niet eigenlijk....
dat weet ik ook niet ik haalde altijd die van kruidvat of een cb-tje ik heb echt geen idee ik zou even afwachten !!
Gekke is.. bruin/roze verlies is wel gestopt.. Kijk het aan de komende dagen en mocht er niks doorbreken doen vriendlief en ik eind van de week nog een testje..
Oh.. Firefly wat een teleursteliing moet dit voor je zijn..! Toch hopen dat het wegblijft nu.. en dat je zsm een mooie kv-test mag krijgen!
Zeker een flinke teleurstelling.. De testen worden vandaag gehaald Dus misschien blijven ze in de kast liggen, maar heel misschien komen ze deze week nog van pas.
Nog steeds geen ongi meiden.. heel af en toe wat rose verlies, maar meer niet .. Heb wel kv testen in huis, dus als er morgenochtend nog niks te bekennen is, ga ik nog wel een testje doen !
@ Cindy, ja normaal zou ik al ongi zijn.. Meestal paar uurtjes daarna, soms iets langer, maar geen hele dag .. Dus krijg wel beetje zenuwen. Maar ga er alsnog vanuit dat ik morgenochtend bloedverlies zien. Maar zou toch wel een leuke verrassing zijn
Firefly juist als je denkt ongi te worden is het wel vaker raak! En dat beetje bruin/roze is misschien wel innestellingsbloeding??? Succes!! Hopelijk snel een dikke positieve!
Dag meiden, nou vanmorgen toch wel wat meer rose/rood bloed. Dus ga er vanuit dat ik ongi ben geworden. Op naar ronde nummer 6 ! Bedankt meiden.