Idd een hele mooie en duidelijk test, van zo eentje durfde ik alleen maar te dromen!!! Zo verschrikkelijk onwerkelijk... en het is nog een super wonder omdat mijn vriend gesteriliseerd was en we dit vorig jaar ongedaan hebben laten maken... echt zo bizar!! Thanx voor al jullie felicitaties!!!! Ben ook heel blij dat ik niet gewacht heb tot vrijdag... dankzij jullie!! Jullie hebben me overtuigd om de test wel te doen.... THANX!!!
WAUW!!!! Gefeliciteerd!!! Hoe ver zou je nu zijn? wat een knaltest zeg!! Hoop dat die van mij er morgen ook zo uitziet!! Geniet ervan!!
Heb net uit nieuwsgierigheid een digitale gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Dus 4-5 weken. Laatste ongi was 23 april dus zie banner..... Super van al jullie reacties.... ben zelf ook nog helemaal verbaasd.
Ik zie dat je zwanger bent, maar nog geen knaltest dan???? Maakt toch niet uit, streep = streep toch????
Dus de digitale klopt! Mooi he, om ook de woorden in het scherm te zien staan! Geniet er lekker van en nogmaals gefeliciteerd!