Durf niet te testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubbletje, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik heb al een bak ijs op ik houd op met eten erbij hoor :p ik duim mee!

2. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Ennnnn......Weet je al meer?

3. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    spanninnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggg :)

4. Niet meer actief

He, elke keer als jullie een berichtje posten, zie ik 't in mijn mailbox en word ik weer deze kant op gelokt!

Ik ga de onderburen maar eens lastig vallen en mij uitleven op mijn electrische gitaar... Ik zal een spannend muziekje spelen ter illustratie van deze situatie...

5. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    tadaaa daar was ik dan weer!

met helaas een negatieve test....... maar allemaal bedankt voor het duimen draaien en meeleven hoor, echt super anders had ik nu nog niet getest vrees ik en weer een slapeloze nacht tegemoed gezien

ook nog geen rode duivels te bekennen maar misschien nu ik niet meer gespannen ben komen die ook wel weer om de hoek kijken :evil:

nou we wachten het maar rustig af
    alle heisa voor noppes ;)

groetjes
    een (nog) niet zwangere Bubbletje!

6. Niet meer actief

Nah, kijk. In ieder geval je gedachten een halt toe geroepen zonder gelijk de moed te verliezen!

That's the spirit!

7. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi Bubbletje!

Jammer.. maar misschien nog te vroeg..
    ik heb het ook vaak voor 2 maanden terug heb ik wel 2 testen
    gekocht. omdat ik 4 dagen over tijd was en een heel licht streepje zag
    en met de 5 de dag kwamen de :evil: :evil: aan was helemaal van slag
    omdat ook iedereen van me vrienden zei ja je bent zwanger gefeliciteerd.
    en ik had zo iets van na ik zie wel. maar met de 4 de dag was ik helemaal gelukkig. tot ik zondag op stond en flike buik pijn had en naar de wc moest.en de :evil: kwam nou ik had het niet meer.
    vanaf die tijd heb ik gezegt als ik zwanger ben en weet het zeker van de dokter en test dan vertel ik het me vriendinen en vrienden pas.

ik hoop dat alle meiden zo snel mogelijk positief testje mogen hebben. ;) ik duim voor jullie..

Heel veel liefs Sara :D

8. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bubbletje,hoop dat je toch snel wél POS mag testen.Zolang er geen ongi is,dan heb je altijd nog kans,toch?!

9. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoihoi,

nou ook tot nu toe nog een rode duivels gezien hoor, erg vreemd allemaal en je houdt toch stiekum nog een beetje hoop zeg maar. Ik wacht het nu nog rustig af, heb ook helemaal geen voortekenen dat het eraan komt, geen krampie, nix nie... maar ja misschien sla ik in ene een hele ronde over ofzo dat heb ik ook als es hier gelezen bij sommige meiden....

jaja het vrouwlijk lichaam is een raadsel af en toe!

maar tuurlijk houden we de moed er in hoor komt allemaal wel goed

succes ook andere meiden met zwanger worden, dat we maar veel posi testen mogen krijgen :p

10. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi meiden,

Ik heb zelfs voor de tweede keer durven testen inmiddels en vanmiddag heb ik met de clearblue test een postitieve test gehad! Ik kan het allemaal nog niet helemaal bevatten. Zeker na die negatieve test die ik woensdag (1 dag na NOD) had... dus voor meiden die op NOD ook negatief testen: GEEF DE MOED NOG NIET OP! het kan dus alsnog!
    gelijk even voor de nieuwsgierigen onder ons; ik heb dus nu wel vanaf gisteren iedere keer krampies in mijn buik en vond dat toch wel raar, ook nog steeds gevoelige borsten vooral aan de buitenkant. nou ja dit zijn tot nu toe mijn symptomen denk ik!

alle andere meiden nog veel succes met zwanger worden in ieder geval en bedankt voor de steun hier :)

11. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    FANTASTISCH meis! Van Harte, geniet er maar lekker van! Ik zie je bij d oktober moeders!

12. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd zeg, wat ontzettend leuk! Genieten maar :D

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22