Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst een zwangerschapstest gedaan, deze gaf een heel heel heel licht lijntje... De volgende dag heb ik gelijk met een dezelfde test nog een keer getest, deze was precies zo Gister, woensdag, dus weer een test gedaan, wel van een ander merk, maar die was nog steeds heel heel heel erg licht! Ik heb de vk gebeld en die zegt een lijn is een lijn, dus zwanger Maar ik vind het zo raar dat de lijn maar zo licht bijft, na 5 dagen moet die toch wel donkerder zijn dan? Ben zo bang dat het mis is... Heeft iemand die ook wel eens gehad, was er toen iets mis, of is de test later nog duidelijker geworden? Bij mijn vorige zwangerschap was de teststreep wel super positief namelijk! Iemand die me gerust kan stellen of ook zoiets heeft meegemaakt? Bedankt! Liefs sterretje
Ik wel je echt niet ongeruster maken ofzo maar ik weet dat het tot 9 weken kan duren na een mk eer je HCG uit je lichaam is... Het is toch niet zo dat je nog een positieve test hebt door het HCG van je vorige zwangerschap, hè? Het spijt me echt dat ik zoiets negatief vraag maar dat is waar ik nu aan denk en het zou mss kunnen? Liefs...
Gelukkig kan ik met zekerheid zeggen dat dat niet het geval is! Ik heb 2 weken na mijn curetage gelukkig al een negatieve zwangerschapstest gehad, juist om dit te verkomen! Ook had ik vorige week maandag al getest, en die was ook negatief! Dus dat is het niet, maar wat is het dan wel, het is toch niet goed dat een test 5 dagen later nog steeds zo licht is?
hoi welke testen heb je? een vriendin van mij had ook alleen maar een licht steepje haar vk had toen gezegt dat als je de test hebt gedaan en je hebt een licht streepje dat je dan op het stukje waar je je urine opzuigt zeg maar een beetje haarlak moet spuiten dan word als het goed is het streepje donkerder omdat het de hcg versterkt ofzo weet het niet precies maar dat zei ze tegen mij of misschien een test waar je nietzwanger of zwanger in beeld komt in plaats van een streepje nou succes ik hoop dat je der wat aan hebt
Probeer anders de digitale test van Predictor. Daar komt het dan met letters op te staan. Vond ik heel handig
Ik heb de testen van het kruidvat gebruikt, eerst die 2 voor 5 euro, en woensdag de gewone van het kruidvat Kan ik dat nu nog doen dat vna die haarlak of moet ik dat gelijk doen nadat ik getest heb? Lijkt me wel fijn om het uit te gaan proberen! was je vriendin wel gewoon zwanger?
meis wat naar voor je dat je zo in onzekerheid zit ik zou ook gewoon een digitale test doen of bloed laten prikken dan heb je zekerheid, wat ik denk dat die huis tuin en keuken middeltjes niet echt helpen je onzekerheid weg te halen succes meid
Nee Bride dit schiet zeker niet echt op, ik zit echt in zenuwen... Wel zwanger, niet zwanger, misschien wel zwanger, maar is het fout gegaan... Ik weet het niet... Ga morgen ochtend nog een keer testen en als tie dan niet donkerder is, heb dezelfde test als woensdag, dus dat moet goed te vergelijken zijn, dan ga ik de ha bellen of ik bloed mag laten prikken. Hoop dat ik snel meer duidelijkheid heb
Zit al in me pyama, denk niet dat ik de winkel meer haal... Als in morgen weer zo'n streep heb kan ik ook eerst nog een digitale halen, dan doe ik die morgen ook gewoon nog... Wil zon graag duidelijk heid, pff! Bij jou schiet het ook nog niet op zie ik wel al 6 dagen overtijd! spannend!
Kan ik die digitale wel gewoon nu al doen, misschien als ik heel snel ben kan ik eht nog halen, of moet ik dan met ochtendurine beter testen?
ja inderdaad maar dan ben ik wel uitgegaan van 31 dagen en als je onderaan kijkt bij mijn onderschrift dan zie je dan ik ook een x een cyclis heb gehad, dus ik hoop dat ik niet alsnog word ik heb al 3 x nega getest maar goed daar word ik niet gerust op want ik kan weer een lange cyclis hebben ik kan weer laat positief testen net als bij mijn dochtertje ik heb te vroeg getest DUS JA IK WIL OOK DUIDELIJKHEID :x ]
Sterretje en Bride, ik leef met jullie mee! Hoop écht voor jullie dat jullie snel wat meer zekerheid hebben! Pfff... Ik duim voor jullie!
thanx voor je medeleven ja dit is niet leuk in wil gewoon weten waar ik aan toe ben is het niet zo ok, maar dan wil ik graag verder met mijn nieuwe ronde
hoi sterretje ik had afgelopen maand 8 testen met lichte streepjes. ze werden bij mij niet donkerder maar juist lichter.. waarschijnlijk een vmk maar dat is niet bewezen zeg maar.. heb geen bloed geprikt en daar is t nu toch al te laat voor.. maar een ass gyn zei me dat.. ik hoop voor je dat jou digi gewoon lekker zwanger aangeeft meid! en niet dat je net zoals ik toen nog meer testen met vage streepjes krijg!
hey meiden, het is toch waarschijnlijk een mk aan het worden Ik ben zowiezo zwanger/ zwanger geweest De test gaf een duidelijk resultaat vanmorgen Alleen later op de morgen begon het bloedverlies... Waarschijnlijk dat de test daarom zo licht bleef, hoewel hij vandaag, wel duidelijker is, maar heb ook best buikpijn en alles, en volgens de vk moet ik er vanuitgaan dat het een mk is... Zo klote allemaal, baal er enorm van, zo verdrietig dit... Een wonder om weer zwanger te mogen zijn, maar zo snel weer in de afgrond geduwd, vreselijk! Liefs Ster