Ik zag net op deze site een link naar MatCare.nl waar ze het hebben over zwangerschapstesten die 6 dagen voor je NOD-dag uit te voeren zijn. Kan dit echt? Of is dit een verkooppraatje? In de beschrijving staat nl dat je de test het beste kan uitvoeren op de dag na je verwachte menstruatie? Oftewel; de advertentie spreekt de gebruiksaanwijzing tegen! Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik vind ze ook best goedkoop; 10 euro voor 2 tests. Is dat wel betrouwbaar?
hai hai IK hoop dat ze het doen heb namelijk net ook een pakketje gekocht waar 2 inzit,en ze waren goedkoper zelfs 6,99 ofzoiets. Ik las dat wel veel dat hadden en hadden soms al een lichte streep(ze bleken wel echt zwanger te zijn.) Ik had ook mijn twijfels bij die matcare maar dan HCG zwangerschaps testen(met pippetje) had ik ook mijn twijfls over. Bij mijn 1e zwangerschap had ik die besteld en ook gestest het streepje laat gewoon echt merken wanneer er telkens meer HCG in je lichaam komt.Tot er uiteindelijk duidelijke strepen zitten. Nu hoop ik natuurlijk dat deze hun werk ook zullen doen. Misschien moet je op die site gewoon je vraag stellen aan de klantenservice. En ja hopen dat het geen verkoop praatje is ps: Ik hou deze in de gaten ik wil het ook graag weten.
Loesmari: waar heb je de testen van 2 voor 6,99 euro gekocht dan? Of zijn dit niet die hele gevoelige testen maar de normale? Liefs Syl
heb vorige ronde positief getest met matcare midstream test, 2 dagen voor NOD al een lichte streep. helaas heb ik toen een miskraam gekregen, maarja, dat lag natuurlijk niet aan de test! ik vond ze wel duidelijk.
Ik had ook de testen van Matcare, maar uiteindelijk de test van het kruidvat was doorslaggevend. Ik zal een foto uploaden, ze waren tegelijk in dezelfde urine gedaan... De tests van Matcare gaven trouwens 2 dagen voor nod bij mij negatief. [/
Ik heb gisteren de mat care ultra (6 dgn voor nod) gebruikt deze gaf negatief aan. Geen enkel streepje. Vandaag gebruikte ik de goedkope van matcare (toch eigenwijs doortesten ) en deze geeft weliswaar heeel licht een streep aan! Wat ik wil zeggen...ik ben niet zo'n fan van de ulta de gewone werken bij mij zeker zo goed! Ben wel zo bank dat het toch nog misgaat en dat de test niet donderder word, maar ja we wachten maar weer af, morgen en overmorgen nog maar een keer testen.
Ik heb gistermiddag ook de Ultra test van Matcare gebruikt (op 6 dagen voor mijn NOD), maar helaas: negatief. Denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat het niet gelukt is deze ronde (en ik had er nog wel zo'n goed gevoel over... )
Naduah: zie mijn tekst hierboven...weet weet.. ik test ook negatief. Ik heb het idee dat die ulta helemaal niet zo goed is als wordt beweerd..dus misschien morgenvroeg met een andere test?
Tja, dat kan ik inderdaad wel doen, ja. Maar kan er eigenlijk maar beter vanuit gaan dat het helaas niet raak is deze keer... Goh, nooit zo bang voor teleurstelling geweest. Hmm... Toch morgenvroeg er maar weer een testje tegenaan gooien. Het is ook nog vroeg, he? Het kan nog... Haha, hoezo tegenstrijdig?
Ik vind alle matcaretesten niet erg duidelijk. Test er wel redelijk vroeg positief mee, maar elke andere willekeurige minder gevoelige test is bij dan vaak veel duidelijker. Als je een vroeg innesteling hebt, zal het je misschien lukken om 6 dagen voor nod een licht streepje te krijgen. Ik denk dat dit voor heel weinig vrouwen geldt!
Tja, ik durf er echt niet meer op te hopen. Maar dacht echt dat het raak was, maf he? Heb al sinds de eisprong (en die weet ik zeker, vanwege ovu-testen) krampen in mijn buik die komen en gaan, dat heb ik anders nooit... Ach ja, donderdag moet ik ongesteld worden, we zullen het zien... Ga er maar vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houdt, dan kan het alleen maar meevallen...
Wanneer is de innesteling eigenlijk? Domme vraag misschien, maar ik hoor er zoveel tegenstrijdige berichten over...
ik had 2 dagen voor NOD een vaag lijntje met een gewone matcare striptest, 1dag voor NOD geen 2 de lijntje met de matcare ULTRA ( kutding!) en op NOD 2 hele mooie strepen met de goedkope kruidvattest en de kruidvattest van 6.99 dus koop ze niet die matcare ultra je wodt namelijk belazerd waar je bij staat!
ik vind mat care testen flut dingen! Bij mij was een huismerk test van de drogist beter dan de 2 matcare testen die ik gedaan heb
Ohw jee.. En dan te bedenken dat ik nog een paar stips en midstream's heb liggen van matcare... Hmm.. Als ik nou 1 of 2 dagen voor nod wil testen, denken jullie dat dat werkt met deze van matcare?
IK heb altijd juist hele goede ervaringen gehad met Matcare, wel de gewone testen: de cassette en de midstream. Dipstick en die ultra sensiitive weet ik niet. Liefs Syl
Ik heb ook een topic geopend over die ultra mat care dingen... Had 1 streep in het midden, onmogelijk om waar dan ook een 2e streep bij te denken, zelfs als dat wel het geval zou zijn...... Het was geen test en geen controle streep, gewoon tusen die 2 puntjes in het midden.....