Hoi allemaal, Vandaag ben ik 3 dagen overtijd maar heb nog niet durven testen... Dit omdat bij mijn vorige zwangerschap (wat helaas een VKM werd) de testten altijd negatief aangaven terwijl ik toen ik test 5 uitvoerde 6 weken zwanger was. Maar om op mijn vraag te komen...ikdacht laat ik maar eens profiteren van het feit dat ik nog niet ongesteld ben..ik had seks met mijn man en nu had ik tijdens de seks pijn aan de linker kant van buik een soort stekende pijn... Gisteravond had ik ook steken in mijn linker lies ik weet niet of dit wat kan betekenen ik ben zo onzeker.. Herkend iemand dit??? alvast bedankt voor de reacties
ik wil geen valse hoop geven maar dat had ik ook bij mijn zoontje de dokter had er geen verklaring voor het voelde als een steek bij gym vroeger maar dan niet in mn zij maar in mn lies
ja inderdaad zo'n gevoel heeft het wist niet hoe ik het moest omschrijven had je dat dan aan het begin van de zwangerschap??
ja de eerste maand ongeveer. rond de tyd dat ik pos teste en daarna nog een week of 2. ik duim voor je!
ja testen deed ik zoiezo hoe gemeen het ook klinkt ( zo bedoel ik het niet) de test verandert niets aan de uitslag.... als je niet test word je niet meer of minder zwanger..... ik duim voor je!!!!