Hoi allemaal, Ik heb dus gister negatief getest, maar nog niet ongi geworden. Voel ook nog niks. Wanneer kan ik het beste weer testen? En wanneer maakt je lichaam HCG aan? Liefs Jose
Spannend allemaal hoor! Kan me zoooooooooo goed de teleurstelling voorstellen. Heb het ook meerdere keren gehad. Je lichaam maakt de hele tijd hcg aan vanaf het moment dat je zwanger bent, maar het is pas meetbaar rond je Nod. Bij sommige testen zie je eerder resultaat omdat die gevoeliger zijn. Die van Matcare van deze site is best gevoelig. Ochtendurine is geconcentreerder dan die van de rest van de dag (omdat je geslapen hebt en dus een poosje niet geplast en gedronken hebt) en daarom ook veel donkerder geel. Daarin zit meer hcg dan die na 10 glazen water. Dus in het begin van je zw.sch. kun je het beste daarmee testen. Hopelijk testen jullie allebei over een paar dagen positief! Dat is echt iets geweldigs. Sterkte met wachten en ik duim lekker mee. groetjes sanneke
Bedankt voor je lieve reactie. Is het misschien mogelijk dat ik morgen als ik wakker word gelijk ga testen, of zou dat nog te snel op gister zijn. Ooh het is zo lastig, omdat ik ook niks voel. Raar een lichaam hè. liefs Jose
Het HCG hormoon word elke 1,5 a 2 dagen verdubbelt dus ik zou over 2 dagen nog eens testen. Sucses! Groetjes Veer
Helaas, ik heb voorlopig geen test meer nodig. Ben vandaag geworden. Jammer. Op naar de volgende ronde. Liefs Jose