hallo ik heb even een vraagje misschien meer een beetje een geruststelling. ik had de afgelopen maanden een cyclus van 28 dagen afgelopen maand 26 dagen.. nu ben ik als ik die van 28 aan hou 1 dag over tijd en als ik die van 26 aan hou 3 volgens de banner.. nu heb ik al zo'n dag of 3 echt heel heel erge pijnlijke borsten... opgezwolle zijn ze... al een langere tijd onverklaarbaare rare hoofdpijn... rommelende darmen... en vooral niet te vergeten zo'n rare kramp in mij baarmoeder of zo alsof ik ongi moet worden maar toch is het gevoel iets anders... het lijkt alsof het niet door wil zetten. vreemd.. ik ben nog nooit na 28 dagen ongi geworden.... kunnen zulk soort dingen toch een beetje zwangerschapssymptomen zijn... ik durf nog even niet te testen omdat je ook vaak hoort dat het testen te vroeg is of zo... alvast bedankt....
Hoi Sammie, Ik kan me voorstellen dat het spannend is, de klachten lijken wel een beetje op zwangerschapssymptomen maar de test zal het moeten uitwijzen. Soms kan de test inderdaad te vroeg zijn maar als je altijd een regelmatige cyclus hebt dan zou je eisprong ook rond dezelfde tijd zijn. Dus ik zou gewoon testen, is hij negatief, wacht dan nog vijf dagen en test opnieuw. Als je veel spanningen en onrust in je omgeving hebt kan je menstruatie uitstellen. Ga dus lekker sporten en probeer je te ontspannen. Ik hoop voor je dat je test positief uitslaat. Helemaal geruststellen kan ik je niet, het is echt afwachten! Succes en groetjes, Japke