Terwijl ik niet verwacht dat het kon, maar me anders voelde. Heb ik een test gedaan. EN DEZE WAS POSITIEF!!!! Dus blijf allemaal positief als je het niet meer ziet zitten, alles kan!!
gefeliciteerd. het is dus goed vruchtbaar in denhelder (woon er ook) dan moet het mij ook is lukken (ben een maandje langer bezig met klussen als jij)
Gefeliciteerd Nicci!!! Na zo lang proberen, eindelijk gelukt!!! Je zal je wel helemaal in de wolken voelen! Geniet er maar lekker van!
Dank jullie wel!!!! Allemaal heel veel succes verder! Ik zal voor jullie allemaal duimen! @Sonja, ik hoop dat het dit keer in Den Helder in de lucht zat en dat je ook snel positief nieuws hebt! Liefs Nicole
He Sonja, hoop dat het gauw raak is voor je... en Katootje voor jouw natuurlijk ook!!! ( had een PB tje gestuurd)! de rest van de meiden succes nog! zet hem op en Nicci,super!!! Liefs
Dames, Nicci heeft dit bericht ook onder Ik ben zwanger neergezet dus laten we de felicitaties vooral daar neergezetten. Dan sluit ik deze, met jullie welnemen Groetjes, Wendy