Hej Ooievaar! Goed dat je temp nog hoog is! En tuurlek is het vandaag nog te vroeg met testen !! Blijf goede moed hebben, maar je mag er niet té veel aan denken ! Nog een paar daagjes geduld Heb je nu btw nog iets van bloed oid verloren?
Hier nog geen enkel spoortje van de duivels heb net 2 uurtjes een tampon ingedaan, en ook daar zag ik niks op..
Bwa denk van niet Voel me totaaaaaaaaaaaaal niet zwanger Ondanks de steekjes soms voel ik me eigelijk kiplekker Heb ook niet het gevoel dat mn duivels vandaag gaan doorkomen Denk dat ik een van de ongelukkigen ben die laaaaaaaaang moet wachten op haar eerste 'echte' ongesteldheid Ik kijk wel vaker in mn slipje of er nog niets te zien is
Ik had bij de 1e ook niet het gevoel dat ik zwanger was Merkte het pas met 7 weken. Toen werd ik misselijk
@ Ooievaar: Jeetje wat spannend allemaal!! Naar mijn idee kan het nog alle kanten op.... Dus ik blijf dan ook stug door duimen Hoest nu? Liefs An
WWhhaaa dit klink echt spannend Ooievaar Klink hoopvoller dan de vorige keren vind ik hoor dit bericht!!!! Uiteraard ga ik weer voor je duimen!!!! ZOu wel mega gaaf zijn! Als het raak is ga ik achter mn laptop een feestje geven haha!!! Kus!
hoi ooievaar, ik hoop voor je dat het raak is! Toen je zwangerw as van je eerste waarom merkte je het toen pas na 7 weken?? Was je gewoon ongesteld geworden..
ZAl ook heeeeel hard voor je duimen ooievaar!!!... Toen ik zwanger was de vorige keer dacht ik ook echt dat ik ongie moest worden.!!... fay
Eefje25: ik werd natuurlijk niet ongi, maar ik voelde me gewoon niet zwanger. Met 7 weken wel, want toen was ik elke dag misselijk tot de 15 weken... Maar net naar de toilet geweest en de tampontest gaf weer een stipje helder bloed... Mijn broek kan bijna niet meer dicht en heb amper gegeten vandaag. Mijn darmen zijn in de war denk ik...
Ooievaar ik BLIJF duimen voor je hoor! Er zijn vrouwen die ongesteld worden..door hun zwangerschap heen! Je kan ook nog wat oud bloed verliezen .. Pff ik hoop het zo voor je meis!!
Ff vraagje.. Wanneer is nu eigelijk de innestelling?? Ik dacht van 5-10dagen na de eisprong? want ik heb ong 6 dagen na mn ei een beetje bloed gezien bij het afvegen Maar de innestelling is dus later?