ooo ooievaar! das spannend..... ook hier word er hard voor je geduimd... het huis staat in de fik, van de kaarsjes die branden ik hoop het zo voor je meid... ik vind dat het voor jou nu wel eens tijd word... 10 rondes.. poeh he... petje af! Ik denk aan je..... wanneer ga je testen opnieuw? Ben wel erg benieuwd!
Ooievaar, Ik ken het gevoel wat je nu hebt maar als te goed. En maar hopen dat het bruin van de innesteling was, maar helaas was dit bij mij nooit. Dit was de eerste maand waarbij ik geen bloed ben tegengekomen. Misschien niet zo hoopgevend wat ik nu schrijf... maar ja, als het komt dan komt het hoe zuur het ook is! En eerlijk is eerlijk, als het komt wil je ook dat het dan maar meteen komt en niet op zich laat wachten. Sterkte met afwachten in ieder geval, en natuurlijk hoop ik het beste voor je deze maand! Groetjes Daphne
Net weer een beetje bruin... nee hoor game over Maar temp was nog aardig hoog 37.08 Maar zal wel door de warmte komen denk ik... Innestelling is meestal 5/10 na je eisprong Dus je had het wel goed hoor Tacha.. Bij mij kan dit denk ik geen innestelling meer zijn
Sommige vrouwen hebben dit wanneer ze ongi hadden moeten worden maar al zwanger zijn....laten we hopen dat dat bij jou ook zo is....
Jullie zien het al aan mijn banner Net een veeg bloed, dus game over en nu echt.. Ga morgenochtend nog tempen Maar daarna niet meer Ga wel verder met de persona Ik wil er iets minder mee bezig zijn, want dit is nu niet leuk meer Precies op de juiste moment geklust en nog niet raak
Moeilijk he meis....ik had dat afgelopen keer ook....wat moet ik dan nog doen om het raak te laten zijn???? Heel veel sterkte....
Ja ik zit er ff door heen kan ik wel zeggen Elke keer kijk ik naar mijn dochter en denk bij mezelf Ik mag niet mopperen, maar ja het is zo leuk voor haar een broertje of zusje.. Ik ga nu alweer ronde 11 in en begin me toch wat zorgen te maken...
Pff dat kan ik begrijpen hoor Je wordt er gewoon moedeloos van! Ga je je binnen een paar maanden anders een keer laten testen? Maar bij je eerste heb je ook lang moeten wachten he? Ik leef met je mee hoor!
Het is heel erg moeilijk. De ovulatie testen waren positief en we hadden die dagen geklust. Smorgens en savonds. Ga nu denken dat we misschien te veel geklust hebben? Tacha: bij de eerste duurde het ook 13 maanden. We geven nog niet op hoor Morgen zal het een stuk beter met me gaan De 1e dag voel ik me alleen rot. Moet wel zeggen, dat hoe langer het nu duurt, hoe moeilijker ik het weer krijg
Pff is begrijpelijk he.. Je bent nu weer bijna een jaar bezig Maar de moed niet opgeven hoor! Het moet ooit weer zover zijn he!
jeetje ooievaar dat is wel begrijpelijk dat je niet zo happy voelt de eerst dag dat heb ik ook altijd en dan kan mijn vriend iets zeggen en dan is het alweer fout ben ik gelijk pissig ik hoop dat de volgende ronde beter is en dat je nou wel zwanger mag raken heel veel liefs samantha
Nou, dan kan ik je een hand geven....vorige cyclus hebben we elke dag geklust rond de eisprong...deze keer dus maar niet zo vaak. Maar ik had niet helemaal door dat mijn eitje er aan zat te komen, dus ik hoop dat het goed genoeg is geweest...
Balen Ooievaar Ik ken je gevoel.....ronde 11 alweer pffffff niet leuk...Sterkte meid en niet opgeven!
@ Ooievaar; Ach lieve meis wat balen! Ik kan me voorstellen dat je het nu even gehad hebt...... Dikke knuffel An
Ja heb het inderdaad wel even gehad Banner maar weer omgezet Ga ook niet meer tempen Alleen mijn personaatje nog...
Vervelend voor je meid.... Het komt vanzelf hoor! Net als je denkt dat het deze maand niet lukt... hoppa! Het is denk ik toch zo, dat als je er toevallig even minder mee bezig bent het ineens raak is! Ik had die maand een sterfgeval, een mini operatie in mn rug, en een rot maand met mn man (ruzie) Even serieus, dan verwacht je toch niet dat je zwanger bent na zo'n maand!? Maar toch... Heel veel succes, en houd je niet teveel vast aan die eisprong dagen enzo... tenzij je temperatuurt of je je eisprong voelt! (ik rekende altijd uit wanneer ik mn eisprong zou moeten hebben, maar daar klopte achteraf dus geen bal van!) liefs Setje
Ja ik ga me er ook minder mee bezig houden dat probeer ik tenminste Na 10 rondes ga je toch twijfelen hoor