Herkenbaar, hier konden ze ook zo huilen in de kinderwagen. Dus de eerste tijd nam ik ze altijd mee in de draagdoek/draagzak. Of wel in de reiswieg en dan een drager mee mochten ze toch gaan huilen.
Meen je dat nou? Heb je zelf een dooky? Ik heb de zomervariant en het is gewoon tricot. Ook niet heel dik ofzo, daarnaast hangt het als een douchegordijn zeg maar, kieren te over dus! Ik verbaas me hier ten zeerste over! En gaan nu! Het is zulk mooi weer! Niet aan je voorbij laten gaan!
Over gaan wandelen/boodschappen doen, ik heb het altijd wel gedaan met mijn moeilijke slapers/huilbaby. Kreeg bij Lisa wel eens opmerkingen, ze had heftige verborgen reflux, zeiden mensen: ach ze heeft gewoon honger. Dan dacht ik altijd: hou je kop dom wijf en ik zei meestal niks, geen zin in
Nee maar hij is niet van plastic... En daarbij sluit ie bij mij iig echt niet helemaal af. Nou ja, ze zullen zichzelf welmoet indekken..
Waar was je in 2013? Het was toen helemaal 'hip', ik heb het wel 100x gehoord/gezien/gelezen. Daarom ben ik er nooit aan begonnen. Vreemd genoeg was ik op dat moment zo beïnvloedbaar dat ik alles wat met 'wiegendood' te maken had in ruime bogen en kilometers omtrek vermeed. Zo'n Dooky kwam er bij mij bij voorbaat al niet in ! Haha. En wat heb ik de zon gemist, dat jaar!
Nou toen was ik vooral met hele andere dingen bezig dan kinderen. Ik ben wel heel benieuwd naar dat artikel. Maar ik gebruik de Dooky nooit als ze stilstaat ergens, alleen bij het wandelen en dan kijk ik 100x dus ben er niet zo bang voor.
Maar een doek houdt zeker wel een hoop frisse lucht tegen. Ook als je vaak kijkt kan een baby te weinig zuurstof krijgen. Ik zou sowieso de onderkant goed open houden. Wij gebruikten altijd een hydrofiel die aan 1 kant open hing.
Komt goed Dank voor de tip! Ben wel op zoek naar het artikel, dus als iemand het heeft? Mijn vriendinnen gebruiken nl allemaal de Dooky, heb er niemand over gehoord!
Ach wat vervelend dat je er zo tegen op ziet! Is het geen idee je baby in een draagdoek te dragen? Buik tegen buik en met de beentjes in kikkerhouding zal je kindje zoiwzo minder krampjes hebben!
Ik hoop stiekem dat je al bent geweest vandaag, het was zo een mooie dag! Je mag toch gewoon klein beginnen met een blokje om of een paar minuten voor de deur terwijl je een praatje met een buurvrouw maakt ofzo? Ik vond dat de kap van de kinderwagen al een hoop geluid dimde als je er niet boven hangt. En zit er misschien een regelmaat in de krampjes? een bepaalde tijd na het eten misschien? dan kun je een "veilig" momentje plannen Ik vind het wel ongemakkelijk als dl besluit te gaan krijsen maar uiteindelijk laat ik er niets om. kindjes huilen dat heeft iedereen maar te slikken ... is even investeren in de toekomst...later als ze groot en hopelijk klaar met krijsen is gaat ze belasting betalen en aow afdragen en daar hebben we dan allemaal weer profijt van
Ik had dat precies zo. Gelukkig wilde de jongste wel in de doek maar de tweede niet. Ik heb wel echt gewacht tot ze wat groter as, of heel even als ze sliep ofzo...
Als ik de Dooky gebruik zet ik altijd de achterkant open. Dat kan met de Joolz, daar zit dan van dat insectengaas. Toch frisse lucht Oh, en heb je het geprobeerd vandaag?
Ik had ook die angst maar een app biedt uitkomst.. telefoon in de wagen gelegd (dan even lak aan straling dit straling zus) met klassieke muziek en ze was weer muisstil!
Ja al geweest! Hij was meteen weg in dromenland! Maar ja.. er komt nog een volgende x! Die dooky dingen zijn nu ook in de aanbieding bij Prenatal .. Ik zit te twijfelen tussen een zwarte en een crème witte.. Is zwart niet veel te warm voor straks in de zomer.. Of laat wit juist weer meer warmte door?
Ik denk altijd, oh ja, zo heb ik ook gelopen, ben gelukkig niet de enige (gedeelde smart enzo). En over een half jaartje mag ik weer, ben benieuwd of dit ook een kindje is wat niet van de wagen/wandelen houdt, of dat ik mazzel heb.
Ik zie net een Dooky Breeze.. van hydrofiel katoen.. dat lijkt me de ideale.. helemaal voor straks in de zomer..