hoi, ik ben nu 5 dagen overtijd , maar helaas was ik dit de laatste twee keer ook en ik werd de eerste keer na 34 dagen en de tweede keer na 41 dagen pas ongesteld , dus nu ik weer overtijd ben durf ik niet meer te testen, bang dat ik nog ongesteld ga worden. Heb wel een aantal symptonen, maar ja dat zegt niet altijd wat. * moe * last van vlagen misselijkheid * ruik weer veel (had ik bij de eerste zwangerschap ook) * rommelige buik * heel erg koud hebben (ben een koukleum, maar niet zo erg als nu) Is er iemand die dit herkent?
Hi Mukkie, Het kan zijn dat de vorige 2 menstruaties later waren door een innestelling die niet goed is gegaan. Want dan kan je cyclus wat langer worden. Dit is veel voorkomend. Voor het uitrekennen van jouw cyclus kun je beter kijken naar b.v afgelopen 6 mndn of jr. Naast NOD datum kun je ook 15 dgn na de ovulatie testen. Succes!
anders wacht je nog een weekje af, als je je daar prettiger bij voelt. ik zelf zou wel gaan testen, maar ben ook beetje erg testverslaafd haha
ik zou ook wel willen testen hoor, maar gelukkig kan ik me nog inhouden, maar dat komt ook denk ik doordat de laatste twee testen in de afgelopen 2 maanden negatief was. Voor mij is dit ook allemaal nieuw, omdat bij mijn eerste zwangerschap het bij de eerste ronde al raak was en nu zijn we al vanaf juli bezig en dat is best frusterend Maar bedankt voor de reacties en ik wacht het nog ff lekker af, maar ik laat wat van me weten
ken het ben nu voor de eerste bezig. sinds juli gestopt met de pil... maar hopelijk is ronde 6 onze ronde
spannend is het altijd wel! ik snap het mukkie wij hebben er heel lang over gedaan ons eerste kindje te krijgen (ruim 5 jaar) en ik had toen ik een week overtijd was helemaal geen vertrouwen in een zwangerschap...ik heb toen nog een paar dagen gewacht en toen pas getest maar ik had zoveel symptomen toen, dat ik eigenlijk wel zeker wist dat ik zwanger was! probeer nog maar wat te wachten, als je nu zwanger bent, ben je dat na een paar dagen als het goed is ook! zo dacht ik toen en ik hield het vol te wachten...sterkte!
begint nu wel iets moeilijker te worden om niet te testen hahaah. dus misschien toch morgen ff een testje denk ik er tegen aan gooien . de symptomen die ik heb kloppen allemaal wel en als ik terug denk aan mijn eerste zwangerschap was toen bij mij de ergste symptoom misselijk worden van geuren (prullenbak enz.) en dat heb ik nu weer ruik veel meer en niks smaakt me. En sinds vandaag ook wat "last" van mijn onderbuik, maar ik wil zo graag misschien beeld ik het me allemaal in @beckje: hopen dat ronde 6 voor jullie ook positief is, zal duimen voor je. @mukkie 11: ik denk dat het altijd spannend blijft
ja het blijft altijd spannend...wij willen ook weer voor een broertje/zusje gaan...vorige maand had ik alle symptomen die ik tijdens mn zwangerschap ook had...geuren, vlagen misselijkheid, pijn in mn onderbuik en veel moeten plassen. (en moe) ik had een heel licht positieve test maar ben keihard ongi geworden, met heeeeel veel bloed en niet alleen...denk dat het raak was maar niet (goed) ingenesteld ofzo...treurig maar ok. hoop dat het binnenkort raak is! ben benieuwd wat het bij jou wordt!
nou dames, ik kon me echt niet inhouden en heb een test gedaan, maar helaas was deze negatief. Dus wacht nu toch nog een week en als ik dan nog niet ongi ben geworden doe ik nog een test, maar mijn hoop voor deze ronde is weer aardig naar beneden gegaan. Wat kan je lichaam toch rare dingen met je doen
Ja heel vervelend het lijkt wel als je iets wilt dat je het ook gaat voelen! koppie op en even afwachten nog maar!
ff een kleine update ik zit nu op 10 dagen overtijd en nog niet ongesteld geworden Wacht nog ff tot volgende week en anders doen we gewoon weer een testje. Heb wel wat klachten, maar twijfel uiteraard of dit te maken heeft met een eventuele zwangerschap of griep.
ik zou zeggen testen, anders blijf je iedere dag maar hopen dat je zwanger bent... en dan wordt je toch ongesteld, dat is ook niet prettig...
hier weer ff een update zit nu op 48 dagen nod en twee zwangerschapstesten verder (helaas negatief). Ben deze morgen bij de ha geweest en hij heeft me nu gelijk doorverwezen naar de gynocoloog om me te helpen mijn eisprong te stimuleren. (ook hier was de derde test negatief) Dus zit nu op de wachtbank om opgeroepen te worden
wat vervelend mukkie! hopen dat de gynocoloog iets zegt waar je wat mee kan! Zelf heb ik vanochtend een test gedaan. Ik heb erg wisselende cyclussen gehad, maar ik kon niet meer wachten. Die was helaas ook negatief.
@ladyw: wat jammer joh dat jouw test ook negatief is. Hopen dat de volgende ronde wel lukt. En ik ben vanmiddag ongi geworden , echt waar mijn lichaam is mij echt zo voor de gek aan het houden, dus ik laat de gynocoloog wel gewoon doorgaan, want ook ik weet niet meer wanneer mijn eisprong is en hopelijk kom ik dan snel toch een stapje verder
hoi mukkie, ik ben nog niet ongesteld en zit nog maar op dag 23 dus er kan nog van alles gebeuren mijn cyclussen zijn varierend tussen 24 en 30 dagen.. succes ermee heh!!