Wij willen graag een nieuwe bank kopen voor in ons nieuwe huis. we hebben nu een leren 3 zits en 2 zits maar willen straks een hoekbank van stof.Onze oude bank (13 jaar oud) ziet er eigenlijk nog prima uit maar we zijn er op uit gekeken. Nu vroeg ik mij af waar ik ongeveer aan moet denken vooor een hoekbank qua prijs? Het is natuurlijk afhankelijk van hoe groot enz maar ik heb nu echt geen idee. We willen geen super dure bank omdat we nog 2 kleine kids hebben.
Wij hebben net een nieuwe bij de Bommel gekocht. Die was rond de 1500€ maar ik denk dat je het zo duur/goedkoop kan maken als je zelf wil. Kijk eens bij Ikea, Leenbakker, kwantum, Haco enz!
De onze komt van pronto en kon je zo duur maken als je wilt. Vulling keuze,stof kwaliteit,extra opties etc. Kwa prijs is een gemiddelde dus lastig.. bij de leen bakker zal je goedkoper uit zijn dan bij montel natuurlijk..
Je kunt dat natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt. Ik type het in bij Google en zie ze van 600 euro maar ook van 1200 euro, wij hebben een stoffen van 1700 euro en leer of designer kun je er nog veel meer aan uitgeven. Ik zou zeggen: Google is your friend!
Ik zou gewoon eens op internet kijken. Onze bank was volgens mij €2800 (Montèl) maar bij de Ikea zal je best kunnen slagen voor €1000. Dus het is maar wat je er zelf van maakt.
Ik zou eens rond gaan kijken overal. Je hebt ze in alle varianten, kleuren, materiaal en prijzen. Wij hebben vorig jaar een hoekbank gekocht en die was rond de €2800,-.
Wij hebben kort geleden een bank gekocht bij Loods 5, deze was 1500. Maar het is inderdaad wat je er zelf van maakt, wij zagen ook mooie banken voor 4K Ik zou vooral vooraf je budget bepalen en kijken wat daar in past. Houd er rekening mee dat als je een andere vulling, vlekkenservice of andere stofcategorie wilt je bank ineens een stuk duurder kan worden.
Ligt eraan. zoals boven al gezegd. Wij hebben een leren rechte bank van 3 meter en die was al dik 2400 euro
Bij de Montel hebben we er een vandaan van 2600 euro maar wel bekleed met microleder een een anti vlek behandeling van 300 euro
Wij hebben al zeg ik zelf een hele mooie hoekbank sindskort en hij zit heerlijk. Afneembare en uitwasbare hoezen en iedereen die komt zegt dat hij heerlijk zit. Ruim 900 euro bij ikea.
Wij hebben onze hoekbank bij een woon outlet vandaan voor ruim €800. Zit na 7 jaar nog heerlijk, alleen begint de stof soms te pillen. Maar dat los ik weer op met zo’n anti-pil-tondeuse (geen idee meer hoe dat ding echt heet ). Hiervoor een bank van Montèl. Die was meer dan €2000, is zo’n 8 jaar meegegaan en daar baalde ik veel meer als er iets geknoeid werd. Dus ik zal niet zo gauw meer zo veel aan een bank uitgeven, denk ik.
Van ons was hij tussen de 2500 en 3000 euro een grote hoekbank (stof) nu 11 jaar later is hij nog als nieuw en hij wordt intensief gebruikt
In de goedkopere range kun je slagen tussen de 500 en 1500 euro ongeveer Afhankelijk van winkel en wat je wilt natuurlijk En daarna komen de duurdere zaken die beginnen vanaf 1500 en kun je zo gek maken als je zelf wilt
Die van ons kostte 1500 euro. Hij zit heerlijk. Is een stoffen hoekbank van by Sidde. Er zit naast 5 jaar garantie op de bank, ook een vlekkengarantie van 5 jaar. Is wel zo handig met de kinderen. Levertijd was 7 werkdagen dus heel tevreden erover.
Wij hebben een van ikea met chaise longue. Kostte rond de 700 euro. Heel fijne bank en met wasbare hoezen. Ideaal.
Ik heb een Ektorp hoekbank van de Ikea. 400 euro incl hoes uit de koopjes hoek. Maar ook al ik het minder leuk vind staan zou ik een leder (look) bank een stuk handiger vinden met kleine kinderen.
Bij pronto weg. €1100,- Wel gekocht met service pakket, dat maakte hem iets duurder. We hem 1 van de goedkoopste hoekbank uitgezocht ivm kleine kids. Hebben een 3+2,5 zits
Wij hebben een natuzi bank. Was ruim 3200€ excl hocker.. Nooit meer zon dure bank. De helft is meer dan genoeg...