Er zijn zóveel merken inbouwafvalbakken, maar ik lijk nergens de juiste maten te kunnen vinden. Heeft iemand een tip of zin om mee te zoeken? Onder de gootsteen in de keuken wil ik graag een bak voor PMD (bij voorkeur 30L of meer) en een combinatie voor restafval en GFT, die mogen wat kleiner. Het kastje is 80cm breed met 2 deurtjes, daardoor kunnen de bakken niet breder zijn dan 36cm, er zit namelijk een staander in het midden. Ook staat er een Quooker in, waardoor de diepte daar slechts 30cm is, achter het andere deurtje kan een bak van 50cm diep. wie heeft ook een quooker en daar nog een afvalbak bij? Welk merk/type heb je dan?
https://www.vidaxl.nl/e/vidaxl-inbouwprullenbak-uittrekbaar-soft-close-48-l/8719883811949.html Deze past achter 1 deurtje
Ja, die had ik gezien idd, die zou passen in het diepere deel. Voor het deel met de quooker kijk ik nu naar een bakje voor restafval dat gemonteerd zit aan de deur, waarbij het deksel opent als je de deur opendraait. Denk dat het zoiets wordt.