Hoi allemaal Gisteren ging ik voor het eerst naar de vk voor een echo om te kijken hoever ik was. Volgens de berekeningen begin van de 9de week. Ik kreeg een inwenige echo. Ik keek naar het gezicht vd vk en zag dat het niet goed was. Ze zei ik zie geen hartje kloppen, maar ik ga even goed kijken. Nou ze kon ons geen goed nieuws vertellen. Het vruchtje had zich nog niet goed ontwikkeld en zag dus ook geen hartactie. Ik heb helemaal klachten gehad zoals buikpijn of bloedverlies. Nu moet ik afwachten tot woensdag of ik zelf spontaan ga bloeden. Is dat niet zo moet ik donderdag naar de gynaecoloog en gaan ze kijken en moet dan de 2de keer terugkomen voor curretage. Ik voel mij erg verdrietig en mn vriend ook. We gingen er vanuit dat alles goed was en dan krijg je zo'n bericht. Je wereldje stort dan echt in elkaar! Nou ik houd jullie op de hoogte hoe het allemaal gaat met ons. Groetjes
Ik heb zelf net alles achter de rug, ongeveer zelfde verhaal als jullie. Erg verdrietig, sterkte. Doe rustig aan. En in tussentijd kan ik je aanraden goed na te denken wat je zelf wil: curretage of de natuurlijke weg. Voor een groot deel kun je dit zelf bepalen, niet de artsen, t is jou lijf. Succes.
Hoi iedereen Wat een reacties al na mijn verhaal. Al die berichtjes doet mij wel goed, al blijft het natuurlijk moeilijk! Zit vaak te huilen, maarja dat is ook niet gek he? Groetjes
hej mieppie heb het al persoonlijk tegen je gezegt maar nogmaals doe rustig aan en sterkte en als er iets is je weet me te vinden he. dikke kus van ons
lieve miep Ik weet precies hoe je je voelt.. en niks wat ik zeg kan je helpen met je verdriet.. doe het vooral rustig aan en praat erover met je hubbie.. jullie hebben elkaar hard nodig nu! x Sizzel
Hoi allemaal Vandaag niet zo lekker. ale: Eigenlijk gisteren al, misselijk en een beetje pijn in mijn buik. Ik dacht nu gaat het komen, maar de pijn ging weer weg. Toen ik vanmorgen opstond had ik de pijn van een beginnende menstruatie, maar ook dat is weer weggegaan. Hopelijk komt het eruit gauw uit. Want dit is leven in onzekerheid. Ik houd jullie op de hoogte. Kusjes
he vervelend meis, weet je al wanneer je gecureteerd gaat worden? wens je veel sterkte en hoop dat jij je gauw beter voelt! Jette
Hoi Jette Sorry ik heb het verkeerd gezegd. Onder het kopje bij wat zouden jullie doen?curretage of spontane miskraamheb ik de update gezet. Op dit moment ben ik meer aan het vloeien, dus hopelijk is dit de spontane miskraam en is een curretage niet nodig.
lieve verzorzingsmiep, Ik zag jouw berichtje bij mijn topic. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik hoop voor jou dat maandag alles er uit blijkt te zijn en dat je geen curretage nodig hebt! En inderdaad praten is erg belangrijk! Ik ben veel aan het praten met mensen en dat lucht erg op. Ik werk op een kinderdagverblijf met kinderen van 0 tot 4 jaar. De ouders weten het nu ook en ik krijg ook zoveel begrip. Dat is erg fijn! 23 mei mag ik terug naar het ziekenhuis en hopelijk meteen weer met medicijnen beginnen. Dus NEE we geven de moed zeker niet op! Nogmaals; heel veel sterkte.