Hoi hoi hoi hoi Ik ben bezig met afstuderen. Nou loopt het allemaal niet zo heel soepel bij ons op school en heb ik maar 1 concept mogen inleveren. Ik had het toen nog net niet helemaal af. Het is nou eenmaal lastig met twee kinderen en een man die toen 6/7 dagen werkt. Lastig is dat ik maar 1 keer dus hulp krijg. De rest moet ik allemaal zelf doen. Het mag totaal maar 2500 woorden zijn en ik mag er geen woord overheen (ook zo iets... ) Maar ik heb dus nu wel iets teveel woorden . en mijn discussie is nog niet helemaal af... Ik ben dus op zoek naar iemand die ook HBO niveau heeft die het leuk vindt om het kritisch door te lezen en te kijken waar ik nog eventueel in kan schrappen. Ik loop er nu al weken naar te staren maar zie het gewoon niet meer. ik vind alles belangrijk.... Ik ben EEUWIG dankbaar. en ik wil ook wel iets er tegenover zetten (kadobon van onze winkel (top1toys) bv) Liefs een gestreste afstudeer muis
Wat spannend afstuderen, kan het me nog goed herinneren! Misschien kun je er nog bij vermelden wat je afstudeerrichting is? Dat maakt het wat makkelijker. Edit: zie het net in je handtekening staan. Niet mijn vakgebied. Veel succes!!
Misschien is het handig als je het naar een aantal mensen stuurt.. Zodat je vanuit verschillende invalshoeken advies krijgt. Ik ben nog niet afgestudeerd, maar ik wil er best naar kijken voor je!
Ik wil het best doornemen, wel andere richting, maar misschien dat ik dan juist wat kritische punten heb?