Durven jullie nog te "klussen"?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inkie27, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Leuke topic, ik heb er sinds ik zwanger ben echt helemaal geen zin meer in en vind het eerlijk gezegd ook eng. Het is gewoon mijn gevoel, ik ga het toch maar weer eens 'proberen', zal manlief ook wel prettig vinden, al knuffelen we wel veel en hoor ik hem niet klagen. Maar toch mis ik ook de intimiteit van het vrijen wel.

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    zo te lezen ben ik niet de enige.. ze zeggen toch als je zwanger bent dat je dan meer behoefte hebt aan ''klussen'' maar sinds ik zwanger ben , heb ik daar totaal geen behoefte aan.. :rolleyes:
    vindt het soms best sneu voor manlief maar er zijn wel andere manieren om hem te verwennen.. ;) gelukkig is hij daar ook wel begripvol in .. maar ja het blijft een man he?! ;) :)

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik denk dat als je gewoon erover praat met je partner, je altijd wel een oplossing vindt. ik heb ook eerlijk gezegd dat ik geen zin heb; gewoon in geen enkele vorm van seks. en dat ik me daar best schuldig om voelde maar gelukkig begreep hij het wel. hij heeft zich er bij neer gelegd.

4. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Eerlijk gezegd de eerste weken vond ik het maar een gek idee en had ik ook wel wat anders aan mijn hoofd.
    Ook was ik inderdaad constant bang de baarmoeder te beschadigen of een miskraam op te wekken... Maar hoe meer weken voorbij gingen, hoe meer echo's er kwamen en ook niet onbelangrijk, hoe minder misselijk ik werd.. hoe beter ons sexleven weer werd.
    Nu is het eigenlijk hetzelfde als voor de zwangerschap. Uhh goed dus ;)

5. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hahaha! [​IMG]

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier wel nog gewoon sex, niet meer zo vaak als voorheen, maar nog altijd eens in de week. Het initiatief komt eigenlijk altijd van mij. Heb vriendlief nog niet horen klagen hierzo.
    Gisteravond ook nog, maar op het moment supreme opeens buikpijn. Dat is dan wat minder.
    Heb nog altijd veel zin.
    Bij mijn vorige zwangerschappen met ex man, was het na 20 weken wel genoeg.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Tot gister durfde ik zeker nog wel te vrijen hoor (of ik wilde was een tweede want ziek, zwak en misselijk)! Maar toen de gyn gister zei dat ik 2 cm ontsluiting heb en hij het hoofdje heeft aangeraakt, zag ik mijn vriend verschrikt een stapje achteruit doen haha. En juist dat zou de bevalling verder opwekken... Maar ik durf eerlijk gezegd ook niet meer nu!

8. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ah bah , wat een eng idee.. :rolleyes:

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier nog steeds gewoon seks. In het begin vond ik het soms nog wel wat eng, maar dat gevoel is nu wel weer over.

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja dat vinden wij ook brrr!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik durf wel maar mijn man niet ! beetje jammer dus ....
    volgens mij is tie bang dat de kleine hem vast opakt of zo ...
    hij heeft 1 keer een klein schopje gehad van de baby via onze buiken dan ...en sindsdien heeft hij dat trauma !

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Nou wij wel hoor! We zijn het er zeker niet minder om gaan doen ;) .

13. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken :oops:
    wel gewoon friemelen zeg maar, maar niet het echte werk....

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hahaha , om dat zinnetje moest ik ff om lachen... :) :)

Deel Deze Pagina