ik stofzuig zelfs terwijl ze slaapt, ik doe gewoon wat ik altijd doe want anders creëer je juist problemen...overdag en s`avonds
ik zou het ook gewoon eens proberen. We hebben bij timo nooit stilletjes gedaan en doen s avonds ook het licht aan wij hebben ook ramen boven de deuren en hij slaapt er gewoon door. Zelfs als wij visite hebben en er wordt veel gekletst enzo wordt hij niet wakker (en we hebben een open trap die in de woonkamer uitkomt dus erg gehorig)
Hier ook raampjes, en overdag kunnen we gewoon stofzuigen en de hele mikmak. Maar als we 's avonds/ 's nachts het ganglicht aandoen dan gaat hij kreunen en bewegen. Terwijl als we het licht niet aandoen hij gewoon stil blijft liggen. Ik laat het licht dus uit.
Is hier ook zo hoor, ik doe overdreven zachtjes als hij slaapt, want als ik veel herrie maak word hij wakker en dat vind ik zo zonde. Het licht op de overloop doe ik wel gewoon aan als wij naar boven gaan, maar wij hebben er een zwakker lampje ingedraaid. Hij word er dus niet meer wakker van.
ik ben gelukkig niet de enigste die s'avonds zo voorzichtig is. Een zachter lampje erin draaien dat ga ik ook doen! bedankt voor de tip
Wij doen niet super zachtjes als we 's avonds naar bed gaan. Licht gaat gewoon aan staan rustig op de overloop of in de badkamer te praten, gezien de kamer van mini ad badkamer grenst middels een gipsmuurtje is dat aarid gehorig alleen al als we gaan douchen of de kraan aanzetten. Maar ze slaapt lekker door. Van het begin af aan hebben we gewoon 'herrie' gemaakt als ze sliep, stofzuigen me de hond spelen etc met als resultaat dat ze slaapt als een blok.
Hier kan ik ook vanalles doen als ze slaapt. Wij hebben een heel erg gehorig huis, dus ben blij dat ze niet van elk geluidje wakker wordt. Ik kan zelfs het licht in haar slaapkamer aandoen 'savonds en dan slaapt ze nog door. Ik stamp dus ook gewoon de trap op, en we praten ook gewoon als we boven zijn.
Ik moet zeggen dat wij niet rustiger zijn. Misschien wat zachter praten, maar meer ook niet. Lichten gaan aan, wc wordt doorgespoeld en traditioneel loop ik altijd nog de kamer van Dominique binnen om haar nog een nachtkus te geven. Dean krijgt een fles, dus die wordt zo ie zo nog even kort geknuffeld.. Kwestie van wennen denk ik...
Hallo daar was ik weer Als ik Sven op bed breng dan laat ik het licht nu gewoon aan op de overloop en als we naar bed gaan doe ik het licht weer uit. En hij word er niet wakker van! Tja eigenlijkst zit het ook wel tussen mijn oren want soms overdag moet ik hem eerder wakker maken en dan krijg ik hem niet eens wakker kun je nagaan hoe dat snachts is! haha Nou geniet allemaal lekker van het mooi weer! Groetjes Emmie
Ik heb niet alles gelezen. Bij mijn jongens kon ik ook op de kamer zuigen. Ons meisje slaapt net zo licht als ik en wordt overal wakker van. Wij hebben dus tzelfde probleem. Wij hebben alle ramen dicht gemaakt met n stuk dunne plaat(wit, hebben ook witte deuren). Op maat laten zagen bij de Gamma en met een heel dun randje kit vast gemaakt in t raam (binnenkant kamer) Ziet er stukken beter uit als een vuilniszak wat wij eerst ook hadden. Dus daar wordt ze niet wakker van. Nu nog die krakende zoldertrap oplossen..........(wat n heel lastige klus gaat worden)