Titel zegt het eigenlijk al; De Predictor Early is duidelijk positief (ook als eerste gedaan) De ClearBlue digital geeft 'niet zwanger' weer Overigens niet met dezelfde urine getest, en ongeveer een uur na elkaar, wat denken jullie?
Hoihoi er zijn veel negatieve verhalen over de predictor hier op het forum. ik zou morgen een kv 2 v 5 gebruiken of aktion.
Ik vind de predictor wel te positief om vals te zijn eigenlijk.. Maar die early is erg gevoelig, dus misschien pikt de cb het daarom nog niet op. Ook omdat het niet dezelfde urine was kan het zijn dat de urine verdund was met de cb, en dus de test minder gevoelig. Ik zou het morgenochtend opnieuw proberen!
Predictor geeft heel vaak van deze streepjes. Zelfs bij mannen en kraanwater. Ik zou echt een andere test proberen!!
Predictor geeft idd vaak vals posi (snap niet waarom deze testen nog verkocht worden??). Deze is idd wel erg roze, wat voor type is de cb? Die met of zonder weekindicator. De cb zonder weekindicator heeft veel hcg (>50) nodig, dat zou kunnen verklaren waarom die nega aangeeft.
Het was de CB met week indicator, die dus ook 4 dagen van te voren gedaan kan worden. Ik heb nog een predictor liggen, maar dan niet de early variant. En nog de CB digital zonder weekindicator. Bij onze eerste was het heel anders, ik was onverwachts zwanger en al een week overtijd, dus had toen meteen een knalstreep, terwijl de controlestreep nog moest verschijnen.
Ik zou eerst een kv 2v5 test doen. De predictors daar zou ik niet op vertrouwen en de cb met weekindicator is een stuk gevoeliger dan die zonder, dus die zonder heeft denk ik nog niet zoveel zin om morgen te gaan doen
Ik had vorige ronde ook 2x een positieve predictor early test, precies zoals de foto bij jou. En de andere merken gaven allemaal negatief aan. Dus écht, ga niet uit van die test! Je kunt natuurlijk nog steeds zwanger zijn, maar geloof dat dan pas als een andere test dat ook aangeeft, want je maakt jezelf anders vals blij. Hadden wij ook, zo'n teleurstelling! Die testen zouden niet meer verkocht mogen worden!
Ik denk dat je hcg net iets te laag is voor de cb. Het klopt inderdaad dat de predictor vaak valse strepen geven..alleen vind ik jou streep echt wel positief! Zo zie ik ze hier niet vaak.
Ik las de titel en dacht meteen duh, predictor. Maar deze is net iets te duidelijk om vals te zijn. Doe morgen eens een kv2v5
Vorige maand had ik ook een keer predictor early gebruikt, die gaf echt een heeel.licht streepje, moest hem er zelfs voor uit elkaar halen. Dat was amper te zien, laat staan op de foto. Ik weet dat ze een drooglijntje geven, maar deze is toch wel vrij duidelijk leek mij.. Wij gaan morgen op vakantie, geen tijd om naar de KV te gaan. Ik zal de overige testen gewoon meenemen en wachten tot NOD (als dat lukt haha)