dus dan is 't geen griep maar spruw??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door patrieske28, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske28

12 feb 2009
    56
    0
    0
    reuver
    Mijn kleine ventje is nu al bijna 1 week gigantisch hees.
    Afgelopen dinsdag....jawel flinke koorts en witte uitslag. Ik dacht, oh keelontsteking. Wilde ook niet meer eten/drinken. Was heel hangerig, vooral slaperig en huilerig.
    Het enige wat ik nog uit zijn hese gebrabbel kon halen was heel zielig Nee mama...nee ... nee:(

wij toch maar even naar HA. Geen keelontsteking maar spruw :$

Hebben nu Nystatine Labaz meegehad. Pfff wat een gevecht.
    4x per dag dat smerige goedje, nouja meneertje heeft een aardig eigen willetje, dus alles onder dat plakkerige goedje. Je moet 't ook even in de mond laten houden....uhhh ja, dat werkt dus voor geen meter.

Maar juist omdat hij zo hees is, vraag me af, kan dit van de spruw komen, dokter had er niet direct n antwoord op, hij dacht van niet...zijn er meerdere moeders hier met deze ervaringen. Ook die hoge koorts? gistermiddag 39.8 !

Koorts is inmiddels wel gezakt, maar eten of drinken wil hij nog steeds niet, en hees is hij ook nog.

....niet leuk voor 't kereltje, maar ook niet voor mama, wordt er zo onzeker van :(

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Och wat vervelend. Mijn zoontjes hebben het ook gehad. Ook niet willen eten en drinken, huilerig en totaal niet zich zelf. Ze hadden beide geen koorts.

Wij hadden niet het zelfde gekregen als wat jullie hebben. Wij kregen een soort witte gelei. In het begin ook een strijd om het er in te krijgen. Op een gegeven moment vonden ze het lekker.

Beterschap voor je zoon.

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Och die Nystatine is zo'n ontzettende troep en net lijm heel irritant... Je kan bij de drogisterij/apotheek Daktarine halen dat is zalf tegen een schimmelinfectie even op je pink en in zijn mondje wrijven of op iets waar hij op kan sabbelen, tepel? en dan gaat het ook over... En lekker veel zijn mondje met water spoelen na elke drink buurt. Maar geef je nog borstvoeding of drinkt hij nog borstvoeding uit de vriezer (daar blijft de schimmel in in leven)? Of hoe denk je anders dat hij het heeft gekregen? Hier ook meerder malen spruw gehad met koorst, hangerigheid en niet willen drinken.

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Daktarin hadden wij ook, maar dat was bij ons alleen maar op dokters recept te krijgen

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Soms zie je spruw weelderig tieren als de weerstand bij jou en/of je kleintje verminderd is. ik zou niet weten waarom je zoontje niet én spruw en een virusje heeft ;)

Deel Deze Pagina