dus dat is de juiste test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Channel, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Hi Dames....

Misschien bestaat er wel zo een topic hoor maar als ik moet gaan testen kan ik het beste de testen van de kruidvat halen, toch? Of zijn er nog andere....want ik lees allerlei verhalen...wilde al een paar online inslaan maar dan hoor ik toch weer iets negatiefs erover....weet het allemaal niet meer.

Bij de eerste zei de huisarts mij omdat ik ten eerst instantie dacht dat ik voedselvergiftinging had opgelopen;).

Dus helpen jullie mij ermee?

Alvast bedankt!!!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    kruitvat test is wel het betrouwbaarst vergelekken met predictor testen die moet je niet hebben
    ik heb ook alleen maar kruitvat 2 voor 5

succes met zwanger worden

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het enige wat ik kan zeggen is idd geen predictor !!! Kruidvat 2 voor 5 euro en heb zelf ook goede ervaringen met de midstream testen van sensitest

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    De kv 2 voor 5 is erg goed....en die van de apotheek ....Maar het is een beetje als met ovu testen,wat de 1 fijn vind ,vind de ander bagger.....Beetje zelf uitvogelen ook dus!

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Volgens mij ben ik als enige niet zo lyrisch over de KV 2 voor 5 testen ;) Geloof absoluut dat ze betrouwbaar zijn, ik vind ze alleen wel erg onhandig met dat pipetje...

Ik ben zelf erg te spreken over Sensitest midstream (met hartje) en de testen van CB. Zowel de digitale als de CB Plus vind ik top.

6. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    matcare vanaf deze site ,wel de ultra dan, succes

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben het meest tevreden over de sensitest midstream maar ook de kv 2 voor 5 waren goed en duidelijk en de cb digitaal helemaal (einde streepjes getuur :p)

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kruidvat 2 voor 5 euro en CB digitaal (maar die vind ik best duur..)

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik zweer bij kruitvat en als je wat langer overtijd bent de cb digitaal...afgelopen met die streepjes onder de lamp houden om het zeker te weten maar gewoon in duidelijke taal zwanger:D En de predictor vind ik 10 keer niks die kan je net zo goed ongeopend in de prullenbak gooien

10. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    De kv 2 v 5 zeker weten en ik vind persoonlijk ook de testpoint van de etos duidelijke streep.

11. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Oke, dames allemaal bedankt voor jullie reactie ga maar alvast een paar inslaan!

12. fafje

fafje Niet meer actief

kv 2 voor 5 euries...harstikke goed...de ovu testen daarin tegen NOT!

pipet is mss irritant...maar gewoon een rol plastic bekertjes kopen en tis zo gedaan!

succes!

Deel Deze Pagina