Hi Dames.... Misschien bestaat er wel zo een topic hoor maar als ik moet gaan testen kan ik het beste de testen van de kruidvat halen, toch? Of zijn er nog andere....want ik lees allerlei verhalen...wilde al een paar online inslaan maar dan hoor ik toch weer iets negatiefs erover....weet het allemaal niet meer. Bij de eerste zei de huisarts mij omdat ik ten eerst instantie dacht dat ik voedselvergiftinging had opgelopen. Dus helpen jullie mij ermee? Alvast bedankt!!!
kruitvat test is wel het betrouwbaarst vergelekken met predictor testen die moet je niet hebben ik heb ook alleen maar kruitvat 2 voor 5 succes met zwanger worden
het enige wat ik kan zeggen is idd geen predictor !!! Kruidvat 2 voor 5 euro en heb zelf ook goede ervaringen met de midstream testen van sensitest
De kv 2 voor 5 is erg goed....en die van de apotheek ....Maar het is een beetje als met ovu testen,wat de 1 fijn vind ,vind de ander bagger.....Beetje zelf uitvogelen ook dus!
Volgens mij ben ik als enige niet zo lyrisch over de KV 2 voor 5 testen Geloof absoluut dat ze betrouwbaar zijn, ik vind ze alleen wel erg onhandig met dat pipetje... Ik ben zelf erg te spreken over Sensitest midstream (met hartje) en de testen van CB. Zowel de digitale als de CB Plus vind ik top.
Ik ben het meest tevreden over de sensitest midstream maar ook de kv 2 voor 5 waren goed en duidelijk en de cb digitaal helemaal (einde streepjes getuur )
ik zweer bij kruitvat en als je wat langer overtijd bent de cb digitaal...afgelopen met die streepjes onder de lamp houden om het zeker te weten maar gewoon in duidelijke taal zwanger En de predictor vind ik 10 keer niks die kan je net zo goed ongeopend in de prullenbak gooien
kv 2 voor 5 euries...harstikke goed...de ovu testen daarin tegen NOT! pipet is mss irritant...maar gewoon een rol plastic bekertjes kopen en tis zo gedaan! succes!