Wie herkent dit? Jayden is nu 6,5 maand en slaapt sinds donderdag heel veel. Als hij 1 a 2 uur wakker is op een dag is het veel en loopt hij te miepen dat hij weer wil slapen. Hij heeft in 2 dagen tijd 7 flinke spuitpoepluiers gehad, heeft last van zn voortanden die door beginnen te komen, kwijlt veel, veel rode wangetjes, wrijft veel in zn oogjes van de slaap. Ik zelf denk aan een groeispurt en/of tandjes dat hij zoveel slaapt. Hij heeft niet echt koorts, klein beetje verhoging soms als ik temp. Wie heeft het nog meer gehad? Hiervoor sliep hij hooguit een uurtje overdag en nu is hij alleen wakker met zn fles en soms 2 uurtjes dat hij aan het spelen is.
Wij hebben het ook gehad. Daarna werd mijn dochter ziek en had ze oorontsteking. Misschien is het wel gewoon een sprong. Als hij voldoende drinkt zou je het even aan kunnen kijken. Anders even je ha bellen voor advies
Hij drinkt 1 van de 3 flessen die hij krijgt niet helemaal leeg, laat hij 50cc staan dus opzich drinkt hij wel voldoende, fruithap en avondeten gaan er ook goed in. Nu doet hij het goed zegt de oppas, net nog 2 uurtjes geslapen en lag daarna te kletsen en te spelen in de box.