ik ben nu 2 dagen overtijd dat betekent dus dat ik me veegist heb in de eisprong dat die dus laterwas dan verwacht of blijk toch gewoon zwanger te zijn . ik heb begrepen dat je ong altijd rond de 14 dagen na ei komt dus als je ei heb gehad komt er automatisch ongesteldheid wij hebben na mn ei gewoon lekker doorgeklust om de 2 drie dagen voor de zekerheid .. dus er is nog kans hoop ik ?
Als je 2 dagen overtijd bent is er nog helemaal niks zeker... Maar dat geldt ook als je bijna 3 weken overtijd bent ben ik achter gekomen Succes!
het hoeft niets te betekenen, ik heb mijn eisprong al op dag 11 gehad en ben nu nog niet ongesteld, heb een paar dagen terug een testje gedaan maar die was negatief. Morgen ga ik nogmaals testen. Mischien moet je een testje doen ? Of heb je dat al gedaan ?
Het is zo moeilijk om het precies te weten tenzij je hebt getemp of ovu-testjes hebt gebruikt maar dan nog. Je hoeft niet perse op dag 14 een ei te krijgen en je LF kan ook wisselen...bij mij zit tie tussen de 12 en 16 dagen dus ik zou gewoon even afwachten en anders over een paar dagen nog een keer testen.
hee dat weet ik maar tussen je eisprong en volgende menstruatie zit altijd rond 14 dagen heb ik gelezen .. bn nu 3 dagen overtijd . ben erg benieuwd weekend maar even testen