Ronde zes is een feit!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door G89, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Zo, even mijn frustraties hier afschrijven!
    Afgelopen maand zo goed geklust! Eindelijk had ik een beetje hoop, dat het raak was! Werd misselijk wakker en ging met misselijkheid op bed!

Toch zijn gisteren de duivels om 't hoekkie gekomen!
    Ik had zo gehoopt...
    Manlief heeft ( maar ) 40% bewegelijke zwemmers, na elke dag te hebben geklust had 't raak moeten zijn :cry:
    Ik denk dat we toch maar alvast een afspraak moeten maken met de HA, om een 2e check-up te doen van manlief z'n zwemmers, zodat we opnieuw weten waar we aan toe zijn.
    Mocht het slechter uitpakken, dan hoeven we niet nog een jaar te klussen en wachten op de MMM.

Op zich is zes maand natuurlijk niet lang, maar bij elke maand vraag ik mezelf weer af... zou die dan nu toch helemaal onvruchtbaar zijn?

Pff, zo dit lucht even op!

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi hoi

wat vervelend van die zwemmers zou idd maar weer effe na laten kijken

wij zijn nu zelf 20 maanden bezig en a.s dinsdag 1e afspraak bij de fertiliteitspoli kijk er ook best wel tegen op al dat gerommel enz maar ja het is niet anders wij zijn nog best jong en dan weten we ook allebei waar we aan toe zijn

hoop dat je snel goed bericht krijgt en dat het goed komt

liefs lisje

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meid, rot voor je dat het weer niet is. Kan me wel voorstellen dat je gaat twijfelen aan dingen. Ik zou inderdaad ook een check-up laten doen zodat je weet waar je aan toe bent. Geeft ook wat meer rust. En ja je bent 6 maanden bezig maar dat wil nog niet zeggen dat je af en toe niet even lekker mag klagen hoor. We willen allemaal maar 1 ding en dat is een klein wondertje en als dat niet komt is dat gewoon simpelweg kl*te, of dat je nu kort of lang bezig bent vind ik.

4. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in Sterre. Bij jou gaat het, volgens onderschrift, ook niet helemaal vanzelf.

Maar G89 hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen dat hij langzame zwemmers heeft. Jullie zijn 'nog maar een half jaar ' bezig. Normaal wordt toch vaak een jaar aangehouden?

Vervelend is het in elk geval wel voor jullie allemaal, sterkte ermee!

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Iedere dag is dan ook niet goed. Om de dag zou dan beter zijn, of om de 2-3 dagen. Doordat het meer rust krijgt, kan het zich wel beter aanmaken ;). Vrouwenlichaam houd je altijd voor de gek vind k nu zelf. Ben nu ook aan het afwachten, al denkt manlief dat de duivels komen ;)

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Hij had paar jaar terug een sperma-onderzoek gedaan, want het bleek vruchtbaarheids problemen voorkwam in de familie, kortom hij wilde weten waar hij aan toe was.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.063
    1.296
    113
    Nederland
    Ik bedoelde elke dag niet in de zin van... elke dag! Maar in de zin van dagelijks. Aangezien vorige ronde we maar 1 keer hebben geklust in mn vruchtbare periode. Sorry, had het even beter moeten uit leggen.

Maar bedoel dus; dagelijks vanaf dat ik van mn menstruatie af ben om de dag of 2 dagen achter elkaar 1 dag niet etc.

Deel Deze Pagina