Wij zijn op zoek naar een goed bureau (of eigenlijk twee), die in hoogte versteld kan worden. We zijn op zoek naar bureaus van echt goede kwaliteit, dus niet van een bouwmarkt of zo (Gamma, Praxis, Leenbakker, etc). We willen er ook best een paar honderd euro aan uitgeven. Nu woon ik bijna tegenover een meubelboulevard, maar denk je dat ze daar verstelbare bureaus hebben? Niet dus! Alleen slaapkamers, woonkamers, badkamer, keukens.... Op een paar plekken hebben ze wel bureaus, maar die zijn dus niet verstelbaar. Ik heb al gegoogled op kantoormeubilair, maar kom bij bedrijven terecht, die alleen op grote schaal voor bedrijven leveren. Wie o wie kan ons verder helpen?
Misschien bij de Office Center kijken, maar daar heb je wel een klantenpas voor nodig om binnen te komen.
Oh die ken ik niet. Meteen even kijken! Maar misschien kun je dus ook pas zo'n pas krijgen als je ene bv bent??? Thx in ieder geval! Edit: Uhm, is dat Staples Office Centre?
Hoi, Wat versta je onder een goed bureau Alleen een blad of ook met lades. Wij moeten namelijk van ons kantoor de babykamer maken, dus ons bureau moet er uit. Wij hebben er een van Ikea . Is een degelijk stevig bureau in hoogte verstelbaar. Daarnaast hebben we ook nog een goede bureaustoel en een ladenkastje om papierwerk en/ dossiers in te bewaren. DUs mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag Hier is de link van het bureau GALANT Hoekbureau rechts - beukenfineer, A-poot - IKEA